Oni su Mirela, Alen, Marieta, Mario, Jelena, Marko, Marina i Sanja, mali tim Hotela Kurija Janković, koji je u 2018. godini zabilježio 4.000 noćenja, za koja kažu da su “4.000 doživljaja”.
– Cijelom timu Kurije Janković ova godina je bila po mnogočemu posebna. Kada se na kraju godine osvrnemo na dane koji su iza nas, malo nam je i nevjerojatno što smo u njoj sve doživjeli, koje smo sve granice pomaknuli i koliko smo toga novoga naučili. Ideje, mašta, izazovi, optimizam, organiziranost, profesionalnost, ljubaznost. Naš mali tim koji se potrudio da svih 4000 noćenja koja su ostvarena u ovoj godini budu našim gostima nezaboravno iskustvo. Doživljaj koji će ih podsjećati na posebnost Kurije Janković, ali i ljepota cijelog našeg podravsko-slavonskog kraja – podcrtava Sanja Sudar, voditeljica Hotela Kurija Janković, Hotela baština s četiri zvjezdice, jedinog takvog u Slavoniji koji je Virovitičko-podravska županija, najviše zahvaljujući europskim i vlastitim sredstvima spasila od propadanja.
Za njih je “briga o gostu” – svetinja.
– Briga o gostu kreće već prije njegova dolaska u hotel. Orijentirali smo svoj marketinški rad na svakodnevnu komunikaciju s našim gostima putem društvenih mreža, naše web stranice i blogova, aktivnog odgovaranja na Booking, TripAdvisor i Google recenzije. Smatramo da je važno da njegujemo takvu iskrenu komunikaciju i tako stvaramo odnos povjerenja. Fotografije, video materijal i tekstove stvaramo sami. U izražavanju naših stavova želimo biti jasni i transparentni. Nakon što gost donese odluku i dođe u naš hotel, trudimo se učiniti njegov boravak što ljepšim s posebnim naglaskom na profesionalnost i ljubaznost. Da uspijevamo u tome, govore i visoke ocjene koje nam gosti nakon izvršene usluge daju na online platformama. Povratna informacija gosta nam je izuzetno važna. Pozitivan komentar nam je svakako znak da je ono što radimo dobro i da je gost prepoznao sve napore koje ulažemo u organizaciju našeg rada. Važna nam je i kritika. Greške ćemo uvijek nastojati ispraviti te učiti na njima kako se ne bi ponovile. Znati prihvatiti vlastiti propust,ispričati se te objasniti nejasnu situaciju važno je za izgradnju našeg odnosa s klijentom za koji ne želimo da prestane jednim posjetom Kuriji Janković. Gosti koji nam se vraćaju najveća su potvrda ovog našeg načela.
Ovdje je sve domaće i atmosfera i proizvodi koji se nude. Skladna simbioza ovdašnjih poduzetnika i, kažu, najljepšeg malog hotela kontinentalne Hrvatske.
– Kako bi lokalni doživljaj u našoj stoljetnoj Kuriji bio potpun, od samih početaka njegujemo odnos s lokalnim proizvođačima. Tako će se na našem stolu za doručak naći kulen, slavonska kobasica i kobasica od divljači lokalnog proizvođača, ali i domaća mast i kruh – stara poslastica na koju podsjećamo naše goste. U ponudi caffe bara nudimo domaće likere i rakije, vina, pjenušce, craft piva, prirodne sokove, domaće organske čajeve – sve ono što možemo naći u lokalnoj ponudi. Osim što smo takve proizvode uvrstili u ponudu, nastojimo priče lokalnih proizvođača približiti i gostima i domaćima. Organizirali smo zato dva zanimljiva interaktivna panela s Pitomačkom pivovarom i Podrumom Vineda. Četiri craft piva Pitomačke pivovare – svijetlo i tamno ALE, IPA i Citra, predstavili smo u opuštenom druženju s Miroslavom Novoselom – majstorom pivarom koji je svoj hobi pretvorio u malo poduzetništvo te tako inspirirao mnoge. Pitko je pivo koje se stvara u malim količinama, na tradicionalan način, nepasterizirano je i nefiltrirano, punog okusa, bez aditiva. Imali smo priliku čuti sve o načinu kuhanja ovakvog piva, sirovinama koje se upotrebljavaju za dobivanje piva, povijesti pivarstva, ciljevima i planovima. Najbolji pokazatelj kvalitete ovog našeg ležernog razgovora s Miroslavom su bila znatiželjna pitanja okupljenih posjetitelja. Zanimljivo, edukativno i pozitivno – komentari su to koji su se širili našom Kurijom. Osim Dana craft piva, organizirali smo i vinsku večer s Podrumom Vineda u kojoj smo željeli jednostavnim i jasnim jezikom približiti priču o stvaranju ovoga vina. Kvalitetna i vrhunska graševina, rajnski rizling, chardonnay, cabernet sauvignon rose i cabernet sauvignon – ponos su ove obitelji. Osim što smo saznali kako teče proces uzgoja grožđa, berbe, sazrijevanja, plasiranja na tržište, brendinga i marketinga, enolog nas je upoznao s karakteristikama svake od ovih vrsta. Druženje se pretvorilo u pravu malu edukativnu radionicu u kojoj smo naučili kako prepoznati aromu vina, kako se pravilno drži čaša te koje vino sljubiti uz određenu hranu. I ovo druženje je bilo potvrda da je ovakav način povezivanja i umrežavanja pozitivan za sve dionike jednog turističkog procesa. Jedino i isključivo zajedničkim snagama možemo postati prepoznatljiva i omiljena destinacija na karti Hrvatske, ali i svijeta.
Orijentirali su svoj marketinški rad na svakodnevnu komunikaciju putem društvenih mreža.
– Facebook i Instagram su društvene platforme koje svakodnevno koristimo kako bismo prenijeli svakodnevni život našeg hotela, posebnost i ljepote našeg kraja, jedinstveni šušur ovog spoja Podravine i Slavonije. Upravo zbog toga, posebno nas je razveselila inicijativa Hrvatske turističke zajednice i turističkih zajednica istočne Hrvatske na temelju koje je grupa svjetskih travel blogera u svojem sedmodnevnom putovanju otkrivala ljepote Slavonije. Karakteristike kontinentalnog dijela Hrvatske dijeljene su tako na društvenim mrežama 12 blogera koji pokrivaju područje od Australije, Japana, Velike Britanije, Njemačke, Poljske, Francuske, Makedonije. Jednu večer ova grupa veselih putnika provela je i kod nas u Kuriji Janković. Prije njihova dolaska imali smo jasnu viziju što želimo – pokazati naš hotel baštinu u svoj svojoj posebnosti i prenijeti lokalne okuse, boje i oblike u životopisan prostor Kurije. Znali smo da to znači upregnuti vlastitu maštu i resurse iz vlastitih vrtova pa smo uz pomoć mama, susjeda i prijatelja stvorili čarobnu atmosferu koja je od samih ulaznih vrata naše Kurije uvukla blogere u pravu lokalnu priču. S obzirom na to da su ovo od reda bili mladi ljudi, željeli smo da taj doživljaj bude zanimljiv i drugačiji od onoga što su do sada doživjeli. Kokteli i sokovi od bazge, craft pivo, domaći bilogorski sir, bučino ulje na dočeku te večera “kao kod bake” – bijeli žganci, juha od buče, punjena paprika, krvavice, kiselo zelje, patka i mlinci, som, krastavci “na naglo”. Stol ukrašen starinskim domaćim posuđem, bundevama, poljskim cvijećem, kukuruzom i jutenim vrećama odavao je tako dojam da se nalazimo usred pravog slavonskog dvorišta na jednom opuštenom obiteljskom druženju. Uz sve lijepe trenutke koje nam je 2018. godina donijela sa sobom, opraštamo se od nje i s puno veselja dočekujemo 2019. Šaljemo pozdrave iz Kurije Janković – zaključila je Sanja Sudar.
(www.kurija-jankovic.com, vpz.hr, foto: K. Toplak, M. Turkalj, kurija-jankovic.com)