U organizaciji Hrvatske turističke zajednice i turističkih zajednica Klastera Slavonija odnosno pet regionalnih turističkih zajednica, danas (utorak) je za predstavnike turističkih agencija organizirano studijsko putovanje. Tema putovanja su priroda, gastronomija i noviteti na području Slavonije.

Tako su se predstavnici 17 hrvatskih putničkih agencija upoznali s novitetima na području Virovitičko-podravske županije. Vidjeli su što nudi Posjetiteljski centar Dravska priča, Posjetiteljski centar dvorac Janković Suhopolje, Apolitico vinarija i Dvorac Pejačević u Virovitici. Prilikom obilaska suhopoljskog dvorca, predstavnicima putničkih agencija pridružio se i pozdravio ih župan virovitičko-podravski Igor Andrović. 

-Budući da su se trendovi u turizmu poprilično promijenili za vrijeme pandemije, iznimno je važno da u ovom vremenu upravo hrvatske putničke agencije obiđu naša područja, vide sve novine i sadržaj uključe u svoje ponude za prvenstveno domaće turiste. Naše područje i inače je najviše oslonjeno na domaćeg gosta, a kako se zbog pandemije još uvijek sa sigurnošću ne može govoriti o otvaranju granica, i nama i turističkim agencijama ovo je prilika obostranu suradnju. Za ovo putovanje imali smo jako velik interes putničkih agencija i odabrali smo one koji su do sada radili kontinent.

fotoFoto: K. Toplak

Ono što nas iznimno raduje je to da interes putničkih agencija za upoznavanje Slavonije i uvrštavanje Slavonije u svoju ponudu nikad nije bio veći – istaknula je Martina Jakelić, direktorica Turističke zajednice Virovitičko-podravske županije, a koja je bila domaćinom prvog dana studijskog putovanja.

Domaća ponuda nešto je na što se sve više okreću i domaće turističke agencije, a koje će nakon posjeta Virovitičko-podravskoj županiji imati što staviti na popise svojih putovanja.

– Ono što smo primijetili su da novi trendovi u turizmu stavljaju fokus na zeleni turizam, turizam u prirodi, turizam bez gužvi, a to je sve ono što Virovitičko-podravska županija, kao i cijela Slavonija zapravo imaju u izobilju. Imamo puno novih proizvoda koji su na ovom području neočekivani, tako da vjerujemo da će ovo putovanje biti višestruko korisno, kako za nas, tako i za ove agencije – u nadi za još većim brojem turista ističe M. Jakelić. 

(www.icv.hr, mlo)

fotoFoto: K. Toplak