Ona je neočekivano lijepa, plemenita, zelena, uzbudljiva, ukusna, duhovna i zanimljiva. Ostavlja dojam ljubavi na prvi pogled i njoj se želite vratiti jer sve iskustvo koje ste u njoj stekli želite ponoviti.
Ovako je danas (četvrtak) u Dvorcu Janković u Suhopolju predstavljena nova destinacijska brošura Turističke zajednice VPŽ “Neočekivano lijepa” i to za područje destinacije Slavonija i Podravina.
Brošuru na pedesetak stranica izdala je Turistička zajednica Virovitičko-podravske županije, tekst potpisuje Alma Radoš, grafičko oblikovanje Vedrana Knez, a kulturne i prirodne ljepote na čijim se temeljima gradi turistička ponuda ovog kraja zabilježene su okom fotografa Matije Turkalja, Borne Subote, Sanje Mijac, Marija Riplija i Saše Pjanića. U nakladi od 2.000 primjeraka tiskana je u Grafitima Becker, dok je za video materijal pomoću kojeg se dolazi skeniranjem QR koda zadužen Matija Turkalj.
Direktorica Turističke zajednice VPŽ Martina Jakelić, predstavljajući brošuru koja se sastoji od ukupno šest tematskih poglavlja, naglasila ju je još najznačajnijim alatom turističke promocije.
-Svjedoci smo da turističkih ponuda na području naše županije svakom danom ima sve više. Upravo zbog činjenice da se iz mjeseca u mjesec u turističkom smislu stvari mijenjaju na našem području, bilo je vrijeme i za novu tzv. destinacijsku, odnosno image brošuru.
Rađena je na inovativan način, pa se u svakom poglavlju nalaze i QR kodovi pomoću kojih se dolazi do dodatnog sadržaja: na video materijal i linkove koji vode na našu Turističku zajednicu, odnosno turističke destinacije. Ostavili smo mogućnost njenog nadopunjavanja u digitalnom izdanju – objasnila je M. Jakelić i zahvalila svima koji su doprinijeli njenom nastanku, s naglaskom na Hrvatsku turističku zajednicu.
Brošura je tiskana i na engleskom jeziku, a služit će za prezentaciju turističke ponude na sajmovima, kao i za potrebe digitalnog marketinga, rekla je M. Jakelić. Dodala je kako vjeruje da će se svi posjetitelji ugodno iznenaditi potencijalom i sadržajima koje “neočekivano lijepa” nudi na svom području.
Svi dvorci, kurije, obnovljena kulturna i uređena prirodna baština, čime se Virovitičko-podravska županija danas ponosi i nudi posjetiteljima, rezultat su suradnje Županije, gradova i općina, kao i činjenice da je VPŽ dosad iskoristila čak 450 milijuna kuna iz europskih fondova kako bi razvila svoj potencijal, rekao je župan Igor Andrović.
On i suradnici, zajedno s drugim uzvanicima – predstavnicima turističkih destinacija, odgojno-obrazovnih ustanova i drugi, ocijenili su brošuru kao kvalitetan izbor najboljeg što županija danas može ponuditi turistima.
-Nedostajala nam je brošura poput ove, koja će prikazati sve realizirane turističke projekte, sve što naša županija nudi i po čemu je uistinu neočekivana u svakom smislu. Drago mi je što danas možemo reći kako turizam, koji se kroz projekte kontinuirano razvija na našem području, generira i privatni sektor, pa imamo sve više iznajmljivača, ponude smještaja i dodatnih turističkih sadržaja – naglasio je župan Igor Andrović.
Da se Virovitičko-podravska županija ima čime pohvaliti, složile su se i autorica teksta Alma Radoš, kao i dizajnerica Vedrana Knez, koje su istaknule kako su tijekom pripreme brošure i same otkrile po čemu ovo područje opravdava epitet „neočekivano“. Sada ga, kažu, trebaju otkriti i svi ostali.
(www.icv.hr, mlo, foto: K. Toplak)