Ona je neočekivano lijepa, plemenita, zelena, uzbudljiva, ukusna, duhovna i zanimljiva. Ostavlja dojam ljubavi na prvi pogled i njoj se želite vratiti jer sve iskustvo koje ste u njoj stekli želite ponoviti.

Ovako je danas (četvrtak) u Dvorcu Janković u Suhopolju predstavljena nova destinacijska brošura Turističke zajednice VPŽ “Neočekivano lijepa” i to za područje destinacije Slavonija i Podravina.

Brošuru na pedesetak stranica izdala je Turistička zajednica Virovitičko-podravske županije, tekst potpisuje Alma Radoš, grafičko oblikovanje Vedrana Knez, a kulturne i prirodne ljepote na čijim se temeljima gradi turistička ponuda ovog kraja zabilježene su okom fotografa Matije Turkalja, Borne Subote, Sanje Mijac, Marija Riplija i Saše Pjanića. U nakladi od 2.000 primjeraka tiskana je u Grafitima Becker, dok je za video materijal pomoću kojeg se dolazi skeniranjem QR koda zadužen Matija Turkalj.

Foto: K. Toplak
fotoFoto: K. Toplak

Direktorica Turističke zajednice VPŽ Martina Jakelić, predstavljajući brošuru koja se sastoji od ukupno šest tematskih poglavlja, naglasila ju je još najznačajnijim alatom turističke promocije.    

-Svjedoci smo da turističkih ponuda na području naše županije svakom danom ima sve više. Upravo zbog činjenice da se iz mjeseca u mjesec u turističkom smislu stvari mijenjaju na našem području, bilo je vrijeme i za novu tzv. destinacijsku, odnosno image brošuru.

Rađena je na inovativan način, pa se u svakom poglavlju nalaze i QR kodovi pomoću kojih se dolazi do dodatnog sadržaja: na video materijal i linkove koji vode na našu Turističku zajednicu, odnosno turističke destinacije. Ostavili smo mogućnost njenog nadopunjavanja u digitalnom izdanju – objasnila je M. Jakelić i zahvalila svima koji su doprinijeli njenom nastanku, s naglaskom na Hrvatsku turističku zajednicu. 

Brošura je tiskana i na engleskom jeziku, a služit će za prezentaciju turističke ponude na sajmovima, kao i za potrebe digitalnog marketinga, rekla je M. Jakelić. Dodala je kako vjeruje da će se svi posjetitelji ugodno iznenaditi potencijalom i sadržajima koje “neočekivano lijepa” nudi na svom području.

Foto: K. Toplak
fotoFoto: K. Toplak

Svi dvorci, kurije, obnovljena kulturna i uređena prirodna baština, čime se Virovitičko-podravska županija danas ponosi i nudi posjetiteljima, rezultat su suradnje Županije, gradova i općina, kao i činjenice da je VPŽ dosad iskoristila čak 450 milijuna kuna iz europskih fondova kako bi razvila svoj potencijal, rekao je župan Igor Andrović.

On i suradnici, zajedno s drugim uzvanicima – predstavnicima turističkih destinacija, odgojno-obrazovnih ustanova i drugi, ocijenili su brošuru kao kvalitetan izbor najboljeg što županija danas može ponuditi turistima.

-Nedostajala nam je brošura poput ove, koja će prikazati sve realizirane turističke projekte, sve što naša županija nudi i po čemu je uistinu neočekivana u svakom smislu. Drago mi je što danas možemo reći kako turizam, koji se kroz projekte kontinuirano razvija na našem području, generira i privatni sektor, pa imamo sve više iznajmljivača, ponude smještaja i dodatnih turističkih sadržaja – naglasio je župan Igor Andrović.

Da se Virovitičko-podravska županija ima čime pohvaliti, složile su se i autorica teksta Alma Radoš, kao i dizajnerica Vedrana Knez, koje su istaknule kako su tijekom pripreme brošure i same otkrile po čemu ovo područje opravdava epitet „neočekivano“. Sada ga, kažu, trebaju otkriti i svi ostali.

(www.icv.hr, mlo, foto: K. Toplak)