Danas (ponedjeljak) se obilježava Svjetski dan sigurnosti hrane, a tim povodom, Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) pokrenula je kampanju “Birajte hranu s povjerenjem”.
Nositelj nacionalne kampanje je Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH), kao EFSA-ina kontakt točka za Hrvatsku.
– Drago nam je što je, uz Austriju, Italiju, Španjolsku, Latviju i Poljsku, Hrvatska jedna od odabranih zemalja gdje će provoditi intenzivna kampanja. Cilj kampanje je potaknuti europske potrošače da s povjerenjem donose odluke o odabiru hrane koju konzumiraju, kao i podići svijest građana o znanosti koja stoji iza postavljenih visokih standarda vezano za sigurnost hrane koja se nalazi na europskom pa tako i hrvatskom tržištu – istaknula je Darja Sokolić, ravnateljica HAPIH-a.
Kampanja će trajati do listopada 2021. godine, a primarno je usmjerena na populaciju u dobi od 25 do 45 godina, posebice na žene i mlade roditelje.
– Fokus kampanje je na zdravlju, kuhanju i aktivnom životnom stilu. Glavni kanali kampanje bit će digitalni i društveni mediji, a više o samoj kampanji saznat će uskoro – istaknuli su iz HAPIH-ovog ureda sa sjedištem u Osijeku.
(www.icv.hr, tj)