Turistička zajednica Osječko-baranjske županije, Hrvatska turistička zajednica i Croatia Airlines d.d. od 1. kolovoza do 30. studenoga 2022. godine provode zajednički promotivni projekt „Okusi Slavonije“.
Naime, putnicima na svim letovima hrvatske nacionalne zrakoplovne kompanije poslužuje se slavonski obrok, što predstavlja poseban doživljaj, a ujedno se promovira Osječko-baranjsku županiju kao turističku destinaciju, kao i gastronomiju Slavonije, Baranje i Srijema.
Slavonske delicije, a time i destinacije, na taj bi način moglo okusiti više od 600.000 putnika na 10.000 letova u 30 međunarodnih i domaćih odredišta.
Tim povodom u Zračnoj luci Osijek održana je konferencija za medije na kojoj su o projektu „Okusi Slavonije“ govorili direktor Zračne luke Osijek Ivan Kos, direktorica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije Ivana Jurić, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa Slaven Žabo, zamjenik gradonačelnika Grada Osijeka Dragan Vulin te župan Osječko-baranjske županije Ivan Anušić.
Direktor Zračne luke Osijek Ivan Kos uvodno je zahvalio Croatia Airlinesu na partnerskom odnosu u projektu „Okusi Slavonije“ te iskazao uvjerenje da će se kroz ovaj jedinstveni projekt putnicima na svim linijama predočiti Slavoniju i Baranju.
– Plodovi Slavonije i Baranje u zraku kroz projekt Okusi Slavonije u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom i Croatia Airlinesom traju četiri mjeseca. Riječ je o projektu koji i kroz okuse poziva na obilazak destinacije jer je dobra hrana jedna od prvih asocijacija na Slavoniju i Baranju, na Osječko-baranjsku županiju kao najveću turističku županiju na istoku Hrvatske. Time još jednom potvrđujemo da je hedonizam na istoku, a što znači puno dobre hrane i pića, kao i događaja koje destinacija nudi. Veseli nas što na taj način promoviramo destinaciju ne samo na domaćim nego i međunarodnim letovima, a nastavljamo dobru suradnju sa Zračnom lukom Osijek, Osječko-baranjskom županijom, Gradom Osijekom i Hrvatskom turističkom zajednicom – kazala je direktorica TZ OBŽ Ivana Jurić.
Pojasnila je kako je „Slavonski zalogaj“ dio platforme „Hrvatska puna okusa“ kao projekta Hrvatske turističke zajednice te da se u paketu koji se dijeli putnicima nalaze krekeri na bazi kukuruza i crvene paprike, koji su asocijacija na Baranju, fiš i druge okuse koje nalazimo u suhomesnatim proizvodima, zatim namaz od čvaraka, kulen, ukiseljeno povrće i suvremena interpretacija slavonske šapice kao deserta. Postoje različite veličine paketa, od krekera koji se dijeli na kraćim domaćim letovima do punog paketa koji dobivaju putnici na dužim međunarodnim letovima.
– Ovaj zajednički projekt je kruna suradnje Croatia Airlinesa, Turističke zajednice Osječko-baranjske županije, Grada Osijeka, Hrvatske turističke zajednice i Zračne luke Osijek kojom smo uspostavili međunarodnu liniju Osijek-München koja prometuje cijele godine. Njegova dodatna vrijednost, osim što smo obogatili ponudu Croatia Airlinesa na njenim letovima, je da smo ujedno stvorili preduvjete za promociju specijaliteta ove regije – rekao je direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa Slaven Žabo.
Zamjenik gradonačelnika Osijeka Dragan Vulin izrazio je zadovoljstvo što će, kako je rekao, najbolji mogući okusi od sada biti dostupni svim putnicima na letovima Croatia Airlinesa te će tako doprinijeti brendiranju ponude hrane s ovog područja. Istaknuo je da Grad Osijek u odnosu na prošlu godinu sada bilježi 55 posto više dolazaka i 28 posto više noćenja turista, a u kolovozu (do 25. kolovoza) premašen je rekord iz kolovoza prošle godine.
– I kroz projekt „Slavonski zalogaj“ vidljiv je nastavak aktivnosti na promociji Slavonije i Baranje koje smo najavili i započeli prije nekoliko godina. To i danas radimo zajedno s Croatia Airlinesom, našom Turističkom zajednicom, Hrvatsko turističkom zajednicom i Gradom Osijekom. Drago nam je da će oko 600.000 putnika na mnogim relacijama, od Zagreba do destinacija diljem svijeta, vidjeti i kušati slavonski zalogaj, a upravo povećanje vidljivosti i kvalitete naše usluge i ponude nam je cilj – rekao je župan Ivan Anušić. Dodao je kako su rezultati posjeta turista u Osječko-baranjskoj županiji ove godine bolji od rekordne 2019. godine te kako Županija želi ostati predvodnica razvoja kontinentalnog turizma Hrvatske, pa u svim segmentima nastavlja jačati turizam i gospodarstvo.
(www.icv.hr, tj)