Osijek ovoga ljeta bilježi rekordne turističke rezultate. Izvrsnim brojkama pridonijele su brojne i dobro organizirane kulturne, zabavne i sportske manifestacije, istaknuo je osječki gradonačelnik Ivan Radić tijekom obilaska tradicionalnog osječkog Sajma antikviteta.
-Sajam antikviteta postao je svojevrstan brend Osijeka. Potvrđuju to brojni posjetitelji i izlagači svake prve subote u mjesecu. Dovoljno je reći da među izlagačima koji dolaze iz Hrvatske, ali i susjedne Mađarske, Srbije i Bosne i Hercegovine postoji svojevrsna “lista čekanja”. Sve to pridonosi i odličnim turističkim rezultatima. Svi ljetni mjeseci su nam u plusu. Po broju noćenja Osijek je imao rekordan kolovoz. Ostvareno je čak 12 posto više noćenja nego predpandemijske 2019. godine. A u prvih osam mjeseci ove godine Osijek je po dolascima bolji za čak 55 posto u odnosu na prošlu godinu – izjavio je gradonačelnik Radić.
Podsjetio je i na bogato ljeto u Osijeku tijekom kojeg je svih mjeseci trajalo Osječko ljeto kulture, te tri vrlo uspješne i dobro posjećene Osječke ljetne noći.
-Sredinom kolovoza otvorili smo obnovljene bazene na Copacabani. Za 45 dana bazeni bilježe gotovo 35 tisuća posjetitelja. Tu ne stajemo. Čeka nas bogata jesen, ali i zima s Adventom koji je zapravo kruna svih turističkih događanja – najavio je Radić.
Inače Sajam antikviteta omiljena je lokalna manifestacija na kojoj se svaki put može pronaći nešto novo i jedinstveno, a naslanja se na višestoljetnu tradiciju sajmovanja u središtu Tvrđe na Trgu sv. Trojstva.
Ovoga puta na njemu je “ispričana” i Osječka vinska priča. Cilj tog projekta osječke Turističke zajednice je promoviranje materijalne i nematerijalne osječke vinske baštine kroz doživljaj “bećarine” i eno-gastro ponude grada.
(www.icv.hr, tj)