Prezentacija nove i jedinstvene aplikacije EAZYtowork danas (petak) je održana u prostoru Biosa Poduzetničkog inkubatora u Osijeku, a riječ je o aplikaciji koja pruža mogućnost “bukiranja” jednostavnih poslova, odnosno djelatnika po potrebi, za smjenu ili po satu.
Osnivači aplikacije su braća Bernard i Tadej Tomljenović i Vukovarac Dominik Bogojević koji su na razvoju aplikacije neumorno radili dvije godine.

Prvotno je na ideju o “spajanju” poslodavaca i radnika na jednostavan i brz način došao Osječanin Bernard Tomljenović koji je prije četiri godine otišao na privremeni rad u Irsku, a takva ideja mu je sinula tijekom godišnjeg odmora u Hrvatskoj. Naime, primjetio je kako postoji velika potreba za odrađivanjem manjih i brzih poslova, a istovremeno i ponuda onih koji bi tu uslugu mogli na isti takav način odraditi, ali ne postoji “komunikacijski kanal”.

– Aplikacija odgovara više radniku jer je naše poslovanje, da tako kažem, malo zastarjelo. Kroz “EAZYtowork” jednostavno se može bukirati poslove, kao što se može naručiti taksi. Ljudi koji apliciraju na našu aplikaciju imat će potpunu kontrolu nad vremenom, ali će moći aplicirati i na posao kada budu mogli i htjeli- pojasnio je na prezentaciji suosnivač Dominik Bogojević.

Dodao je kako registracija na aplikaciju zahtjeva manje od dvije minute, a njena je velika prednost što poslodavci odmah mogu vidjeti opis nekog radnika, ne gube vrijeme na životopis i intervju, već s djelatnikom direktno komuniciraju preko chata. Još jedna od prednosti je i što se u nekoliko klikova u aplikaciji, oni koji su registrirani, mogu prebaciti iz radnika u poslodavca i obrnuto.

– Za studente ili mlade koji putuju po Hrvatskoj je odlično jer će moći bukirati smjene u različitim gradovima. Primjerice, student iz Osijeka odlučio je malo raditi u Zagrebu, ode tamo na tri ili pet dana, bukira si posao, a onda iz Zagreba ode za Split. Tako može putovati, a istovremeno raditi po smjenama koje mu odgovaraju u različitim gradovima- objašnjava Dominik napominjući kako je “EAZYtowork” samo platforma koja direktno povezuje poslodavca i radnika uz mogućnost direktnog razgovora bez odlaska na biro.

Iz “EAZYtoworka” objašnjavaju kako je korištenje aplikacije vrlo jednostavno za obje strane. Za registraciju je potrebno skinuti aplikaciju s App store-a ili Google Play-a. Aplikacija je, ističu, potpuno besplatna.

– Radnik ju samo skine, prijavi se i pronađe posao, a poslodavac mora napraviti nekoliko koraka kako bi objavio smjenu. Aplikacija je za obje strane potpuno besplatna, ali ju moraju preuzeti s App store-a ili Google play-a. Poslodavac će objaviti smjenu tako što će napisati način smjene, odabrati kategoriju i navesti ključne odgovornosti koje su potrebne za obavljanje posla. Način isplate se određuje u samoj aplikaciji- objašnjeno je na prezentaciji u Osijeku.

Zaključan je minimalni iznos po satu na 4,40 eura kako bi odgovarao i studentima, jer toliko iznosi minimalna studentska satnica. Nakon ispunjavanja informacija, aktivira se smjena koja je odmah vidljiva svim radnicima.

– Napravili smo da se na jednu smjenu može javiti maksimalno dva radnika. To smo napravili kako bi se poslodavcu bilo lakše odlučiti. Nakon dvije prijave, smjena se automatski zaključava. Aktivacije smjene počinje kada je radnika prihvaćen, a završetak je nakon isplate, što je direktan dogovor između radnika i poslodavca jer smo mi samo platforma i ne uzimamo nikakvu naknadu, niti proviziju. Naplaćujemo samo jednu smjenu koja će se objaviti- kaže Dominik.

Preko “EAZYtoworka” na kraju smjene dolazi do ocjenjivanja djelatnika kao i poslodavaca.

– Smjena se završava tek kada se međusobno ocijene poslodavac i radnik. Ocjena je obavezna, jer bez nje se neće moći završiti niti objaviti iduća smjena. Tako se bez životopisa ili intervjua, mogu vidjeti ocjene i recenzije za određene poslove- objašnjava Dominik napominjući kako je njihov token medo.

– Znamo što nam znači medo, bivša valuta kuna, a za jednog medu, odnosno nekadašnjih pet kuna, mogla se kupiti kava ili pojesti sendvič. Kod nas će se za jednog medu moći objaviti jedna smjena. To je valuta unutar same aplikacije koja nema nikakvu monetarnu vrijednost izvan iste, ali je potrebna za objavu jedne smjene. Za početak smo ponudili paket od jedne i paket od pet smjena, a poslije ćemo uvesti određene stvari poput objavljivanja neograničenog broja smjena tijekom mjeseca- ističe ispred “EAZYtowork” tima.

Dominik ističe kako će poslodavci na ovakav način brzo i jednostavno moći pokriti određen broj sati u danu kada ima potrebu za radnicima, poput konobara, ili u trenutku povećanja obujma posla, pronalasku radnika na zamjenu, ako su drugi na godišnjem odmoru. Istovremeno će putem aplikacije do radnika moći doći organizatori različitih događaja, poput svadbi ili koncerata.

“EAZYtowork” je napravljena da bi se obavljali jednostavniji poslovi za koje nije potrebno nikakvo prethodno iskustvo ili neka kvalifikacija, primjerice za konobare, pranje suđa u restoranima, pomoćnim kuharima koji će rezati povrće, ali mogu biti i dadilje, čistači po stanovima, obavljanje poslova u vrtu, nošenje stvari i drugo- objasnili su iz “EAZYtoworka” koji za aplikaciju, koja će za desetak dana izići na App store-u i Google Play-u, imaju već preko stotinu predprijava.

Tvrtka starta od nule, jer su cijeli proces od ideje do realizacije platili iz vlastitog novca, bez kune zaduživanja.

(www.icv.hr, tj, foto: T. Jovanović)