Stručne suradnice u znanosti i visokom obrazovanju s Nastavno-kliničkog centra Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu, Sanja Radić Bursać, prof. socijalni pedagog i Lucija Lamešić, mag. soc. pedagogije, održale su jučer (utorak) za nastavnike Tehničke škole Virovitica zanimljivo i aktualno predavanje pod nazivom “Preventivna ulaganja u školskom okruženju – kako da budu kvalitetna i učinkovita?”

Prije samog predavanja, školska psihologinja, profesorica Melita Majurec prezentirala je nazočnima rezultate istraživanja koje je provela među 129 učenika o tome kako doživljavaju sebe, odnose s drugima, vlastitu obitelj, školske obveze i druge okolnosti koje mogu biti važne za njih te za uspješno obrazovanje i odrastanje u obitelji i školi.

U interaktivnom predavanju Bursać je podsjetila na važnost preventivnih programa, koji uz dobro planiranje i provedbu, doprinose funkcioniranju škole i pripremaju mlade za životne izazove.

Potom su razrednici na radionici “Preventivni rad u razrednom okruženju – od procjene do plana”, osvijestili rizične individualne čimbenike u školskom ozračju, te čimbenike vezane uz vršnjačke odnose, kao i one vezane uz školu. Lamešić je u radionici podsjetila na važnost prikupljanja podatka kako bi metode procjene potreba bile što uspješnije te se rizični čimbenici sveli na najmanju mjeru.

Nastavnici su upućeni na različite upitnike i alate koji im mogu pomoći u planiranju preventivnih strategija kako bi što uspješnije planirali svoje aktivnosti.

Predavačice su tom prigodom podijelile svoje spoznaje i znanja koje će svakako doprinijeti kvaliteti života u školi, kao i školskom i akademskom uspjehu. Tako su razrednici osnaženi novim spoznajama spremniji nositi se sa svim izazovima koje donosi suvremeno društvo i implementirati ih u svoj rad s mladima.

(www.icv.hr, Tehnička škola Virovitica)