“Virovitica za generacije” slogan je pod kojim će Virovitica brendirati svoj identitet. U centru nove brend strategije i vizualnog identiteta su Dvorac Pejačević i Gradski park kao nova turistička destinacija.

Naime, Grad Virovitica je u završnoj fazi provođenja najvećeg EU projekta na obnovi kulturne baštine u RH, projekta simboličnog naziva „5 do 12 za Dvorac“ ukupne vrijednosti preko 81 milijun kuna.

IMG 2070

– Trenutno se završavaju građevinski radovi u parku i na Dvorcu te je ugovoreno kompletno unutarnje uređenje postava i ostalih prostora. Istovremeno s radovima, radi se i na drugoj komponenti projekta – obogaćenju turističke ponude i njenom promoviranju. Još 2017. godine ugovorili smo marketinšku strategiju provedbe Integriranog razvojnog programa „5 do 12 za Dvorac“, a prošle godine i brend strategiju s novim vizualnim identitetom – rekao je gradonačelnik Virovitice Ivica Kirin.

Brend strategiju prezentirao je Feđa Vukić redoviti profesor na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu i voditelj studija Dizajna, a vizualni identitet Boris Malešević, renomirani i nagrađivani hrvatski dizajner.

Prema riječima Feđe Vukića novi virovitički brend predstavlja novi prostor za svakoga, svojevrsni “demokratski forum modernog tipa”. On će služiti Virovitičanima, kao i gostima, turistima, učenicima i studentima.

IMG 2082

– Dvorac i park postat će središnje mjesto novog urbanog iskustva u gradu i regiji. Misija je da se stvori nova urbana kulima u gradu kroz prostorno uređenje i programe koji informiraju, kulturno oplemenjuju i informacijski osnažuju demokratske procese i tako se stvori osnova za iskustveni turizam – rekao je Feđa Vukić, izrazivši zadovoljstvo uspješnom realizacijom mostova u parku koje su dizajnirali njegovi studenti.

Novi vizualni identitet simbolizira Gradski park i Dvorac Pejačević i ono je po čemu će Virovitica postati prepoznatljiva, a sadrži motive parka, dvorca, vode, staza, mostova, umjetnosti i doživljaja.

identitet Fotor

– Motivi vizualnog identiteta su osmišljeni uz poštivanje tradicije i onoga što se trenutno događa u Virovitici. Slagao sam to poput genoma oko središta Virovitice, počevši od sadržaja pa do kolektivne memorije. Smatram da je to jako bitno jer brend bez emocije nije dobar brend. Svi mi imamo emociju prema ovom prostoru, tu smo odrasli, školovali se, doživjeli prve ljubavi – rekao je Boris Malešević predstavljajući nazočnima vizualni identitet.

IMG 2098

Također, naglasio je kako on nije zamišljen kao čvrst, zadan logotip već kao jedan sustav koji će svojoj vizualnom atrakcijom nepogrešivo govoriti da je to Virovitica.

Riječ na kojoj će se graditi brend bit će „generacije“, odnosno „Virovitica za generacije“, a šetnica pored Gimnazije Petra Preradovića će nositi ime “Šetalište Virovitičkih generacija”.

šetalište Fotor

– Izrađujući vizualni identitet, naručili smo istraživanje, odnosno analizu iz čega sam i izvukao glavnu poruku i slogan ovog projekta. Prema razultattima istraživanja, bile su dvije grupe ljudi, jedni koji su govorili da je to trebalo napraviti i da je to projekt ove generacije, nešto što će ostati generacijama, dok su drugi bili protiv. No ono što je zajedničko i jednima i drugima je riječ „generacije“ – dodao je B. Malešević istaknuvši kako se sama riječ generacije upotrebljava kada želimo reći da je nešto dobro, kada stvaramo nešto što će koristiti mnogima, kada je nešto veliko i značajno i neprolazne vrijednosti.

Ono što je još važno naglasiti je da logo Grada Virovitice 1234 ostaje i dalje, a novi vizualni identitet je njegov svojevrsni nastavak, odnosno zaštitni znak i logo turističke destinacije, a bit će promoviran i na 24. međunarodnom sajmu Viroexpo gdje će na štandu Grada Virovitice građanima biti prezentirani promo materijali s novim sloganom i logom. (www.icv.hr, ml, virovitica.hr; Foto: M. Lukačić)

[g-gallery gid=”513052″]