Zadruga za etično financiranje i Zelena mreža aktivističkih grupa jučer (četvrtak) održali su predavanje za javnost pod nazivom “Društveno poduzetništvo – kako izmjeriti društveni utjecaj poduzeća” u Poduzetničkom inkubatoru Virovitičko-podravske županije.
Predavanje, koje se provodi u sklopu projekta eECONOMIJA, održala je Maja Weisglass, sociologinja i suosnivačica lokalne mreže ECG konzultanata, dok su lokalni primjer dobre prakse predstavile Marija Knežević i Valentina Crljenić iz Razvojne agencije VTA.
Fokus predavanja stavljen je na aktualne teme iz svijeta društvenog poduzetništva, poput važnosti mjerenja društvenog utjecaja i edukacije potrošača o načinu prepoznavanja društvenih poduzetnika, odnosno nefinancijskog izvještavanja kroz mjerenje društvenog utjecaja kao najjednostavnijeg načina za transparetno informiranje potrošača o društvenom poslovanju.
Predavanje je ocrtalo kontekst unutar kojeg se razvila svijest o važnosti društveno-poduzetničkog modela te razjasniti terminologiju i status društvenog poduzetništva u Hrvatskoj danas. U okviru nadolazećih zakonskih regulativa o nefinancijskom izvještavanju, ali i općeg cilja povećanja vidljivosti poduzeća koja posluju prema načelima društvene odgovornosti, na predavanju je predstavljena metodologija Economy for the Common Good (ECG), sveobuhvatan teorijski i metodološki okvir s međunarodnim priznanjem i praksom te preporukom Europske komisije, kao i proces izrade izvještaja koji osim kvantificiranja društvenog utjecaja donosi i preporuke za daljnje poboljšanje poslovanja i upravljanje rizicima.
(www.icv.hr, mš)