U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 2. do 8. svibnja održani su 5. Dani medijske pismenosti, s aktivnostima i u tjednima prije, ali i poslije.

Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.

Na portalu medijskapismenost.hr, koji je glavna komunikacijska platforma Dana medijske pismenosti, već su dostupni materijali za korištenje (31 obrazovni materijal i 19 video lekcija).

U projekt se uključuju brojni vrtići, škole, fakulteti, knjižnice, kina, medijske kuće, udruge i druge ustanove koje organiziraju predavanja, radionice, filmske projekcije, panel diskusije i druge događaje – uživo ili online. U rasporedu događanja vidljive su prijave svih sudionika.

fotoFoto: DV Cvrčak

Dječji vrtić “Cvrčak” Virovitica uključio se ove godine u aktivnosti s dvije radionice, “Predškolci u svijetu medija i emocija” i “Zvjezdani oglasi”.

Radionica “Predškolci u svijetu medija i emocija” je namijenjena skupini djece predškolaca. Cilj radionice je spoznavanje razlike između stvarnosti i svijeta medija te osvješćivanje emocija koje različiti medijski sadržaji pobuđuju kod djece.

Radionica “Zvjezdani oglasi” je namijenjena djeci u dobi od 4 i 5 godina. Cilj radionice je upoznati djecu s oglasima s kojima se svakodnevno susreću te ih potaknuti da, u skladu s dobi, razumiju i promišljaju o sadržaju i porukama koje dobivaju putem oglasa.

(DV “Cvrčak” Virovitica)