Tijekom proteklog tjedna od 18. do 24. travnja 2016. godine na području cijele policijske uprave, kao i na području cijele Republike Hrvatske i zemalja Europske unije u organizaciji TISPOL-a proveden je pojačani nadzor brzine kretanja vozila. U sklopu ovog pojačanog postupanja od 21. travnja 2016. godine od 6 sati do 22. travnja 2016. godine do 6 sati proveden je 24-satni nadzor brzine kretanja vozila u kojem su na području ove policijske uprave utvrđena 142 prekršaja upravljanja vozilom nepropisnom brzinom.
Tog dana brzinu je kontrolirao virovitički presretač. U crnom Audiju bili su vozači Domagoj i Dejan. Domagoj je u “kontroli brzine” sedam godina, a Dejan tri godine. Nekad je na području VPŽ bio Mercedes, danas je nova “makina” koja može potegnuti do 240 na sat. Sasvim dovoljno za prekršitelje na području Virovitičko-podravske županije koji nemaju tako tešku nogu na papučici gasa, ali nisu zanemarivi. Tako je rekorder uhvaćen prošle godine.
– Kod Čađavice, u Šaševu, jurio je 170 na sat. Bio je motociklist. Da, vjerovao je da je išao prebrzo kad smo ga uhvatili. – kazao je Dejan.
NAJČEŠĆA OPRAVDANJA: ZAŠTO BAŠ MENE, ŽURIO SAM!
U kontroli s njima bili smo na dionici koja se protezala od Suhopolja do Pivnice, a u Pepelanama, jedan je “stariji brat”, Audi virovitičkih registarskih oznaka “pao na testu”. Na mjestu gdje se smije voziti 50, on je jurio prosječno 86 kilometara na sat, dovoljno za “stop” i kaznu. “Brzi prekršitelj” uvjerio se da je snimka “baš njegova” i kako je on kroz naselje išao neprimjereno brzo. I on je rekao uobičajenu rečenicu.
– Često kažu: kud baš mene i sigurno ste nas uhvatili jer imamo “strane tablice”, odnosno ne s područja Virovitičko-podravske županije.
– Nama su svi isti, mi samo hvatamo prekršitelje u prometu i ništa više. Tablica može biti bilo čija. – kazuju i Domagoj i Dejan.
Kažu da je petkom poslijepodne najveća gužva i da tada ima najviše posla.
– Ljudi idu kući s posla, idu za vikend negdje i tada često ne paze na brzinu, a trebali bi jer brzina je često uzrok brojnih nesreća s tragičnim posljedicama. – dodaje Domagoj.
Kad su na pojedinoj dionici za koju su dobili nalog, nisu konstantno na cesti. Čekaju sa strane pa kad nešto “prozuji” mimo propisa, kreću u potjeru.
– Često nam se dogodi da netko ispred nas projuri ispred nas, a kada ga mi stignemo, on naglo snimivši nas smanji brzinu. Nije nama cilj ljude kažnjavati, želja nam je da oni disciplinirano voze jer preventivnim djelovanjem smanjit će se broj nesreća i time ozlijeđenih osoba što je nama prioritetni cilj. – zaključili su obojica. (www.icv.hr)