Kako je ranije najavljivano, čini se da Meta uvodi pretplatu za najpopularnije društvene mreže, nakon što je isto već učinio Elon Musk s nekadašnjim Twitterom, današnjim X-om, prenosi Index.
-Mijenjaju se zakoni u vašoj regiji, pa predstavljamo novi odabir u vezi s načinom na koji vaše informacije upotrebljavamo za oglase. Prije potvrde odabira saznat ćete više o tome kako svaka mogućnost utječe na vas – piše na društvenoj mreži.
Meta nudi dvije opcije
Potom se nudi opcija pretplate za upotrebu mreže bez oglasa.
-Pretplatite se za upotrebu svojih korisničkih računa za Facebook i Instagram bez oglasa, počevši od 12.99 € mjesečno (uključujući primjenjive poreze). Vaše informacije neće se upotrebljavati za oglase – piše.
Druga opcija je besplatno korištenje mreže uz oglase.
-Otkrivajte artikle i robne marke putem personaliziranih oglasa dok besplatno upotrebljavate svoje korisničke račune za Facebook i Instagram. Vaše informacije upotrebljavat će se za oglase – piše.
Podsjećamo, Meta je već ranije najavila da će korisnicima u Europi ponuditi plan pretplate za Facebook i Instagram bez reklama sukladno propisima Europske unije.
Na ovaj način Meta se pokušava uskladiti s propisima Europske unije zbog kojih joj prijeti ograničavanje mogućnosti personalizacije oglasa za korisnike bez njihovog pristanka.
Pretplatu testira i TikTok
Pretplatu je ranije počeo testirati i TikTok, ali zasad samo u SAD-u. Ondje su neki korisnici već dobili opciju da se pretplate na TikTok za 4.99 dolara. Oni koji odaberu besplatnu verziju mogu nastaviti koristiti aplikaciju, ali uz prikazivanje oglasa.
(index.hr)