U petak, 15. listopada 2021. godine u Posjetiteljskom centru Dravska priča nacionalnu prezentaciju noviteta brenda, kao i kolekciju jesen/zima 2021. godine održao je poznati švedski brend sportske odjeće i opreme za outdoor aktivnosti Fjällräven.
Prezentaciju brenda za brojne hrvatske novinare, blogere i influensere, u suradnji sa Javnom ustanovom, organizirala je Mirta Milek, direktorica tvrtke Komm! komunikacijski menadžment iz Zagreba.
Da održivost nije apstraktan koncept za Fjällräven, pojasnio je Matevž Kovač, regionalni direktor za tržišta Hrvatske, Slovenije te jugoistočne Europe, koji je predstavio vrhunac inovacijskih napora u razvoju održivijih materijala Fjällrävena za jesen/zimu 2021. godine – ruksak Tree-Kånken, čiji su glavna tkanina i podstava izrađeni od nove Fjällrävenove tkanine od stabla bora. Tkanina na bazi drveta, koju je ekskluzivno razvio Fjällräven, izrađena je od filamentnih vlakana i optimizirana za dodatnu izdržljivost i funkcionalnost. Ne samo u budućnosti, već sada i ovdje, izuzetno je bitno čuvati prirodu zaštitom drveća koje je nužno za normalno funkcioniranje ekosustava, naglasio je Matevž Kovač.
Za kolekciju jesen/zima 2021- godine, nadograđen je i široki asortiman proizvoda od vune Fjällrävena. Vuna je jedan od najtežih materijala u prirodi, a Fjällräven ju maksimalno koristi u svojim puloverima. Koristi se samo sljediva vuna koja je certificirana i revidirana ili reciklirana. Vuna se koristi i u izolacijske svrhe u proizvodima poput KEB WOOL PADED JACKET jakne podstavljene sa vunom.
Prezentacija je završila novom jaknom Expedition X-Lätt, izrađenom od 100% recikliranog poliestera.
Matjavž Kovač je na kraju naglasio da su ovo značajni pomaci na putovanju Fjällrävena u šetnji s prirodom, a brend pozdravlja sve koji im se pridruže na tom putu, te prepustio riječ Tatjani Arnold Sabo, ravnateljici Javne ustanove za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode i ekološkom mržom Virovitičko-podravske županije, koja je naglasila da je ovo tek početak suradnje jer funkcionalnost, trajnost i bezvremenski dizajn koji su zaštitni znak tvrtke Fjällräven pridonose tome da se proizvodi koriste desetljećima, čak i generacijama, bez potrebe za zamjenom novima, njihova proizvodnja je bez štetnog utjecaja na prirodu, odnosno oni su u skladu s prirodom i time je budućnost ove suradnje, kao i nas i prirode čvrsto isprepletena.
Prezentacija je nastavljena obilaskom Posjetiteljskog centra Dravska priča, prezentiranjem svih sadržaja i aktivnosti Javne ustanove u očuvanju prirode i razvoju održivih oblika turizma.
Za sudionike prezentacije organizirana je i vožnja biciklima do rijeke Drave i izuzetno vrijednih Natura 2000 staništa – poplavnih šuma vrba i topola, koje je predstavio biolog u Javnoj ustanovi Vladimir Juhaz. (http://virovitica-nature.hr)
Fotografije možete pogledati ovdje…