BMW polako čisti svoju gamu i priprema prostor za daljnji razvoj u smjeru elektrifikacije. Idući na popisu za odstrel je model X4, koji po svemu sudeći ne dobiva nasljednika. Iako se radi o crossoveru, ovaj je model u posljednje vrijeme postao suvišan, piše index.hr.

A glavni krivac za to je novi X2. Naime, nova generacija je toliko narasla u odnosu na prethodnu da je X4 učinila viškom. Trenutno preklapanje se neće nastaviti u narednim godinama, što u prijevodu znači kako će deblji kraj izvući upravo X4.

Potvrdili su to i iz samog BMW-a izjavivši za Motor1 Italia kako najljući rival Mercedesa GLC neće dobiti nasljednika. BMW tako objašnjava da više nema mjesta u ponudi za X4 sada kada je X2 narastao. Razlika u cijenama između njih je značajno smanjena, tako da nema smisla držati oba u liniji. Oni koji trebaju SUV s kupeovskom formom mogu birati veći i skuplji X6.

Spomenimo i novi X3, koji je upravo predstavljen, a bit će odličan izbor za sve koji traže nešto više od onoga što nudi X2, posebno u pogledu kombinacije moćnijih motora i pogona. Kako X3 dolazi u salone kasnije ove godine, jasno je kako je vrlo mala vjerojatnost da će X4 temeljen na prethodnoj generaciji X3 dočekati iduću godinu.

Međutim, ovo nije totalni kraj za BMW X4. Kako izvještava BMWBLOG, potpuno električni iX4 na Neue Klasse platforme trebao bi stići 2027. godine. Bavarska marka otkrila je da će lansirati najmanje šest električnih vozila do 2028. godine. iX4 bi mogao biti jedan od njih, uz već potvrđeni iX3 koji dolazi 2025. i i3 limuzinu najavljenu za 2026. godinu.

(index.hr, foto: ilustracija)