U Hrvatskoj je u prva dva mjeseca ove godine prodano 8.700 novih putničkih vozila što je 2,7 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine kada ih je prodano 8.947, dok je samo u veljači prodano 4.239 novih vozila, uz pad od 5,5 posto, prenosi poslovni.hr.

Najviše novih vozila u dosadašnjem dijelu godine prodala je Škoda, 1.182, što je udjel od 13,5 posto u ukupnoj prodaji. Slijedi Volkswagen sa 989 prodanih vozila i udjelom od 11,3 posto, treći je Suzuki koji je prodao 779 novih putničkih vozila i drži udjel od 8,9 posto u ukupnoj prodaji.

Na četvrtom mjestu je Toyota s 585 prodanih vozila i udjelom od 6,7 posto, peta je Dacia sa sedam prodanih vozila manje od Toyote i udjelom od 6,6 posto.

Suzuki Vitara bio je najprodavaniji model u veljači – njih je prodano 269 komada, dok drugo mjesto drži Škoda Octavia sa 237 prodanih auta. Treća je Dacia Duster koju je odabrao 141 kupac, dok je Škoda Kodiaq četvrti najprodavaniji model u drugom mjesecu ove godine. Tu je inačicu Škode kupilo 135 hrvatskih građana. Peto mjesto drži VW T-Cross sa 120 prodanih jedinica.

Vrlo dobar rezultat ima i Kia sa svojim Stonicom kojih je prodano 110. U Hrvatskoj je, u drugom mjesecu ove godine, prodan i jedan ultra skupi Lamborghini.

Kupci pritom u gotovo jednakoj mjeri ponajviše kupuju benzince i hibride. Te dvije vrste pogonskih motora već duže vrijeme vladaju hrvatskim tržištem. U prva je dva mjeseca 2025. tako prodano 3.675 vozila na benzinski pogon ili 42,2 posto od ukupne prodaje i 3.576 hibrida, odnosno 41,1 posto.

Dizelaša je odabralo 1.067 kupaca što je 12,3 posto, dok je plinski pogon bio privlačan za 243 kupca, 2,8 posto od ukupne prodaje.

Potpuno električni auti i dalje su na začelju sa 139 prodanih jedinica i udjelom od 1,6 posto u ukupnoj prodaji.

(poslovni.hr)