Tekstil prodaju online putem, zapošljavaju 15-ak ljudi, kupili su pilanu, a krevetić im proizvode kooperanti.

Za razliku od ostalih tekstilaca, mahom posrnulih u krizi, tvrtka Merkur iz Pitomače pronašla je tržišnu nišu koja joj osigurava stalni rast.

Orijentirali su se na tekstil za bebe, posebice na odjeću za krštenje, tzv. krštenice. Njihov brend Mali anđeo u tom je segmentu zauzeo primat na hrvatskom tržištu, a sve više kupaca imaju i u inozemstvu. Zlatko Škrinjar, suvlasnik tvrtke i voditelj prodaje, kaže kako je njihov glavni prodajni kanal internet, na kojem nude asortiman od 80-ak artikala. Zasad ne razmišljaju o stvaranju vlastite prodajne mreže, ali planiraju u dogledno vrijeme u Zagrebu napraviti showroom koji će biti isključivo izložbenog karaktera. Helena Mikačić, voditeljica marketinga brenda Mali anđeo, ističe kako im internetska trgovina osigurava fleksibilnost i sigurnost naplate.

“Trebalo nam je vremena da ljudi u Hrvatskoj steknu povjerenje u internetsku kupnju, ali kad je jednom krenulo, funkcionira besprijekorno. Glavni marketinški alat su nam drušvene mreže, a najjači adut su nam preporuke. Dio ljudi za nas dozna preko osobnih preporuka, a ostali kad vide na našim Facebook stranicama komentare stvarnih ljudi”, kaže Mikačić. Merkur, koji je registriran kao obrt, zapošljava 15-ak ljudi, no planiraju u ovoj godini udvostručiti broj zaposlenih. Lani im je prihod bio na razini tri milijuna kuna, a u ovoj godini očekuju znatan rast, ovisno o tržišnom uspjehu njihovih novih brendova. Škrinjar objašnjava, naime, kako su se odlučili proširiti i na drvni sektor.

Zasad su otvorili pilanu, a za koji dan će se na tržištu naći i njihov brendirani proizvod dječjeg krevetića Evolvie, od kojeg imaju velika očekivanja. Tvrde da je posrijedi jedinstven proizvod, prvi takav krevetić s domaćim potpisom, iza kojeg stoji hrvatska tvrtka. Slični proizvodi postoje na tržištu, najpoznatiji je norveški brend opreme za djecu Stokke, koji također nudi multifunkcionalne krevetiće. No, osim što bi krevet iz Pitomače trebao biti duplo jeftiniji od Stokkeova, oko 500 eura u odnosu na norveški koji stoji oko tisuću, Škrinjar ističe da je njihov proizvod i funkcionalniji jer se može kasnije transformirati, uz modifikaciju i dopunu, u gotovo svaki komad namještaja.

“Evolvie je dječji namještaj poseban po svojoj multifunkcionalnosti. Ono što ga čini drukčijim od ostalih jest da je potpuno modularan i razvija se skupa s djetetom: najprije je kolijevka, potom se razdvaja i time postaje krevetić s vratima, da bi u konačnici postao krevet koji može služiti do djetetove 12. godine. Kad ga dijete u potpunosti preraste, krevetić izrađen od masivnog drveta jednostavnim izmjenama postaje dvosjed, fotelja ili čak radni stol”, obašnjava Škrinjar. Krevetić je prošao fazu testiranja i ishođenja svih potrebnih dozvola,m a na tržištu će se pojaviti idućeg tjedna. Izrađuje se preko kooperantskih drvnih tvrtki. Zlatko Škrinjar procjenjuje da su im trenutačni kapaciteti oko 80 krevetića na mjesec, a u slučaju pozitivne reakcije tržišta količinu mogu povećati.

(www.poslovni.hr)

96b782d274b4b257a33581790131f573 ea1c25c953189cc56f6daa6d5bf94744