Prije desetak godina, Krešimir Kostelac, stasiti Orahovčanin, koji je sa svojih 200 i nešto centimetara, ipak „nešto bliže nebu“ od ostalih smrtnika, gdje god bi se pojavio sa svojim „vinom od višnje“, otišao „bi do nebo s nagradama“. Zlata su se nizala kao na tekućoj vrpci, pa iako je tada proizvodio u skučenom podrumu, u kojem je gorjela tek jedna sijalica, Kostelac je radio vrhunski proizvod. S raznih festivala „brao zlata kao jabuke“ i kroz sve ove godine, postao prepoznatljiv brand Orahovice i Virovitičko-podravske županije.

Danas je tvrtka Fructus s brandom Incanto „utabala stazu“ uspjeha. Istina, pamti Krešimir i bolja vremena. Posebna ona kada su Rusi masovno hrlili na Jadran. Tvrdi kako nema boljih konzumenata i od „Moskovljana“ koji su „poludjeli“ za njegovim voćnim vinima, rakijama i likerima. Jer „Incanto“ je postao brend „za ono nešto“, za kvalitetu koja je kao znanje kod doktora znanosti – “samo za odličan“.

– S Incantom nam je cilj bio postići visoku kvalitetu, vizualno očarati vrhunskim dizajnerskim rješenjem i sve to upakirati u proizvod koji nema mana – Incanto. Jer, Incanto se proizvodi od voća najviše klase i kvalitete, jer tek nakon pažljivog odabira i sortiranja, u preradu ide samo svježe voće ide u preradu. Za Incanto imamo partnera, koji je prepoznao našu kvalitetu i participira u njegovom udjelu – kazao nam je Krešimir Kostelac tajnu svog uspjeha.

U PROIZVODNJI NE KORISTIMO NIKAKVE UMJETNE BOJE, AROME, SLADILA ILI SLIČNE POBOLJŠIVAČE OKUSA

Naravno, Kostelac je imao još jedan dodatak.
– Vrlo važno je napomenuti je da su svi proizvodi potpuno prirodni i da u proizvodnji ne koristimo nikakve umjetne boje, arome, sladila ili slične poboljšivače okusa.
I dok su se nekada mogli nabaviti isključivo na sajmovima, ili su do njih dolazili kupci „s preporukom“, danas su zastupljeni u trgovačkim lancima, zračnim lukama, trgovine delikatesama, vinotekama, vrhunskim hotelima i restoranima. A kako su došli do toga? Nagradama, odnosno, onim najznačajnijima:

PENTAWARD LUXEPACK MONACO – kategorija luksuznih proizvoda – srebro.
EUROPEAN DESIGN AWARD ZURICH – kategorija alkoholnih pića – bronca.
NEWYORKFESTIVALS NEW YORK – kategorija alkoholnih pića – bronca.
GAST SPLIT – dizajn cjelokupnog pakiranja (medijski žiri) – ŠAMPION.
FESTO OPATIJA – sredstva izravne komunikacije (ambalaža) – bronca.
GAST SPLIT – dizajn ambalaže alkoholnih pića – ŠAMPION.

AKO VAS ZANIMA ŠTO SVE PROIZVODI KREŠIMIR KOSTELAC, NAVRATITE NA FRUCTUS.HR

Za cjelokupan dizajn branda INCANTO zaslužna je svjetski priznata agencija za marketing Bruketa&Žinić, te su upravo za dizajn Incanto proizvoda nagrađivani na eminentnim svjetskim natjecanjima.

Ako vas zanima što to u, svom novom, većem i opremljenijem laboratoriju u Orahovici stvara Krešimir Kostelac, „navratite na“ – fructus.hr. Dva klika mišom su vam dovoljna za uvid u proizvode, a s trećim ćete već hladiti vrhunsko vino od višnje, koje se briljantno stapa s nepcima – ohlađeno na 15 Celzijevih stupnjeva. Nakon tri čašice, i bez dodatnih centimetara, bit ćete makar malo – „bliže nebu“…

(www.vpz.hr, Fotografije: Kristijan Toplak)

no images were found