Vizualno označavanje kvalitetnih hrvatskih proizvoda i usluga znakovima „Izvorno hrvatsko“ i „Hrvatska kvaliteta“ je projekt Hrvatske gospodarske komore koji je pokrenut još prije dvadesetak godina, a s ciljem stvaranja vizualnog identiteta visokokvalitetnih proizvoda i usluga temeljenih na dugogodišnjem iskustvu i znanjima te razvojno-istraživačkom radu, invenciji, kreaciji i tradiciji.

Još 1997. godine znakovi „Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“ krasili su tada samo šest hrvatskih proizvoda, a danas ih je 223, od čega 143 proizvoda / linije proizvoda imaju pravo uporabe znaka „Hrvatska kvaliteta“, a 80 pravo uporabe znaka „Izvorno hrvatsko“.
Proizvođačima tih proizvoda, dodijeljeni znakovi znače svojevrsnu nagradu za dugogodišnje uloženo znanje, iskustvo i trud u njihovu stvaranju, održavanju kontinuiteta u kvaliteti i njenu unapređivanju te jačanju prepoznatljivosti proizvoda i usluga na domaćem i inozemnom tržištu.

U suradnji s nositeljima znakova kvalitete, HGK gradi već dugi niz godina vizualni identitet kvalitetnih hrvatskih proizvoda i usluga, a provođenjem brojnih promidžbenih aktivnosti, poput akcije „Kupujmo hrvatsko“, podiže svijest potrošača o kvaliteti hrvatskih proizvoda i usluga koje se vizualno prepoznaju zahvaljujući znakovima kvalitete „Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“.
Na području Virovitičko-podravske županije znak „Izvorno hrvatsko“ imaju Slavonski kulen „Mesoprerade“ d.o.o. iz Slatine, orahovački lješnjak, silvanac zeleni – vrhunsko vino i šaran „PP Orahovice“ d.d..

Znak „Hrvatska kvaliteta“ imaju med „Agro favorita“ d.o.o. Slatina, keramičke pločice „Keramike Modus“ d.o.o. Orahovica, slatinski kulen, domaća slatinska kobasica „Mesoprerade“ d.o.o. Slatina, te gotovi troslojni parket „Pan parketa“ d.o.o. iz Čačinaca.

(HGK)