Širenjem mreža međunarodnih i domaćih letova CA tijekom turističke sezone pruža snažan oslonac hrvatskom turizmu, piše poslovni.hr.
Njemačko tržište najznačajnije je za Croatia Airlines (CA) za koje ima i najviše letova, a s ljetnim redom letenja u 2024. i novim linijama s tog, ali i drugih tržišta očekuje veću popunjenost letova i dobru godinu, rekao je u utorak predsjednik uprave CA Jasmin Bajić na svjetskoj burzi ITB Berlin.
– S Njemačkom imamo najviše letova cijele godine, a ove u ljetnom redu koji počinje krajem ožujka uvodimo linije iz Zagreba prema Berlinu te s drugih zračnih luka u Hrvatskoj prema njemačkim gradovima. Vjerujemo da će promet biti jači nego lani, a s cijenama smo konkurentni i već sada bilježimo dobru potražnju za letovima iz i za Njemačku- kazao je Hini Bajić na štandu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) gdje je CA suizlagač na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB Berlin.
Ta je burza s radom počela u utorak i traje do 7. ožujka, a CA je uz Jadroliniju svake godine izlagač i predstavljaju svoju ponudu.
– Ukupno ćemo za ljetni red letenja u 2024. putnicima ponuditi dva milijuna sjedala ili šest posto više nego lani, a tome u prilog ide novi zrakoplov koji treba stići s 1. lipnjem i prvi je od nekoliko koje ćemo nabaviti do 2027., kada ćemo potpuno imati novu flotu i krenuti otvarati 20 novih destinacija- rekao je Bajić.
Predstavnik CA za Njemačku Mato Radić potvrdio je da prodaja na tom tržištu ide i bolje nego lani.
Uz već dogovorenu suradnju s Turkish Airlinesom i letove Split-Istanbul, što putnicima iz Hrvatske omogućava transfere na letove prema cijelom svijetu, Bajić je za ljetni red letenja 2024. najavio i tri nova leta (od svibnja) iz Zagreba za Berlin, Tiranu i Stockholm.
To je dio strategije širenja međunarodne mreže letova, pri čemu je Bajić dodao da je CA zadnji puta izravne letove za Berlin iz Zagreba imao krajem 1990-ih, a sada ih ponovo uvodi zbog potražnje, ali i dobre suradnje s njemačkim i hrvatskim partnerima.
Za Tiranu će CA letjeti dvaput tjedno, za Berlin tri puta, kao i za Stockholm. Osim toga će tijekom turističke sezone povezivati Zagreb s još 15 međunarodnih odredišta (Amsterdamom, Atenom (via Dubrovnik), Barcelonom, Bečom, Berlinom, Bruxellesom, Kopenhagenom, Frankfurtom, Londonom (Heathrow), Mostarom, Münchenom, Parizom, Rimom (via Split i via Dubrovnik), Sarajevom, Skopjem, Stockholmom, Tiranom i Zürichom.
Kada se dodaju planirani sezonski letovi iz Splita za Oslo i Skoplje, koji se nastavljaju od lani, zrakoplovi CA će ove sezone samo Split povezivati sa 21 međunarodnim odredištem, odnosno 22 zračne europske luke.
Iz Dubrovnika planira izravne letove u sedam europskih metropola, a nastavlja i cjelogodišnje letove Rijeka-München i Osijek-München, pri čemu ne zanemare domaće tržište.
Širenjem mreža međunarodnih i domaćih letova CA tijekom turističke sezone pruža snažan oslonac hrvatskom turizmu, što je potvrdio i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, ističući da je zračni promet jedan od važnih faktora u privlačenju turista u Hrvatsku, posebice s organizatorima putovanja čime se i poboljšavaju turistički rezultati u pred i posezoni.
(poslovni.hr, foto: ilustracija)