„Hrvatska gospodarska komora posebnu pozornost posvećuje financijskoj pismenosti malih i srednjih poduzetnika, te radi na povezivanju financijskih institucija s jedne strane i poslovnih subjekata s druge strane“, rekao je potpredsjednik HGK za turizam, trgovinu i financije Josip Zaher na okruglom stolu „Financijska pismenost i mladi“ u Zagrebu, u sklopu obilježavanja Svjetskog i Europskog tjedna novca, od 14. do 18. ožujka 2016. godine.
Istraživanje financijske pismenosti, koje je krajem prošle godine provela HANFA i HNB u suradnji s Ministarstvom financija, prema metodologiji OECD-a, a u kojem je sudjelovalo više od 1000 ispitanika od 18 do 79 godina, pokazalo je da je najniža financijska pismenost kod mladih osoba, a najviša kod građana s visokim obrazovanjem, te u kućanstvima s većim primanjima.
Hrvatska gospodarska komora će, u skladu s rezultatima ankete koju je provela u siječnju ove godine mrežom županijskih komora i u suradnji sa strukovnim udruženjima, tijekom cijele godine organizirati različite oblike edukacija i stručnih sastanaka, s ciljem podizanja financijske pismenosti.
(HGK)