Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je preporuke o organizaciji radnog dana učenika tijekom održavanja nastave na daljinu. Kako kažu, izvođenje nastave na daljinu predstavlja izazov za učitelja i učenika, ali i za cjelokupnu obitelj jer se proces učenja i poučavanja odvija kod kuće pa je potrebno osigurati određene preduvjete za učenje, ali i procijeniti koliko zapravo treba učiti.
Ministarstvo ju je odlučilo poslati s obzirom na povratne informacije da neki učenici imaju više, a neki manje opterećenja po pitanju isporuke obrazovnih sadržaja.
Kako ističe Ministarstvo, nastava na daljinu ne podrazumijeva da učenici samo čitaju udžbenik i rješavaju zadatke po uputama nastavnika, odnosno ne smije se svesti na to da učenici uče potpuno samostalno, a da im nastavnik ne objasni kontekst, niti se poučavanje ne smije prebaciti na roditelja. U ujednačavanju količine nastavnih sadržaja ključna je uloga učitelja te je nužno da vode računja o opterećenju učenika i razluče bitno od sporednoga.
Preporuke se, napominje Ministarstvo, odnose na organizaciju radnoga dana učenika tijekom radnoga tjedna te podrazumijevaju slobodne vikende.
Za učenike razredne nastave preporučuje se pet sati učenja, što uključuje učenje i poučavanje, za učenike predmetne nastave šest sati, za srednjoškolce sedam, a za maturante osam sati na dan.
Cjelokupnu preporuku možete pronaći ovdje.
(www.icv.hr, koronavirus.hr)