Pan parket je „otkrio Ameriku“ ili bolje rečeno Amerika je otkrila Pan parket. Parket ove renomirane tvrtke je, u četiri kontejnera, prešao Atlantik i sletio u New York.
– Da, Amerikanci su otkrili slavonski parket – ponosno nam je kazao Danijel Smiljanić, alfa i omega ove firme koja je ponos Virovitičko-podravske županije.
Do sada nisu išli u „Veliku jabuku“, a Pan parket pronosi glas Virovitičko-podravske županije diljem svijeta. Jedino ga nema – u Australiji.
– Zastupljeni smo u Južnoj Americii, sada SAD-u, Aziji, sve zemlje Europe su „naše već godinama“.
Zanimljiva priča je Kina. Prije nekoliko godina, Daniel Smiljanić i njegovi partneri su samoinicijativno krenuli u Kinu. Mnogi su im se podsmjehivali, no oni su u dvije godine ostvarili poslovne kontakte, od kojih danas „ne mogu nasmagati parketa koliko Kinezima treba“.
Pan parket je zdrava gospodarska priča Virovitičko-podravske županije, a u utorak ih je posjetio županijski pročelnik za gospodarstvo, poljoprivredu i europske fondove Igor Andrović. Smiljanić ga je upoznao s osnovnim gabaritima ove uspješne slavonske priče. Pan parket broji 130 zaposlenih. U zadnjih godinu dana imali su 10 milijuna investicija. Imaju i jedan zanimljiv proizvod za kojim vlada pomama – dimljeni hrast.
– U specijalnoj komori ga dimimo i koliko dugo on bude „na dimu“, tako mijenja boju – podcrtao je Smiljanić dok nam je pokazivao prirodno od laka sušene Pan parket parkete, jer klijenti sve češće, žele da uz drvo, i sam proces njegove finalizacije bude što više – prirodan.
Pan parket je lider u proizvodnji troslojnog parketa, lakiranog i uljanog, kojeg proizvode u 350 vrsta, i ako u budućnosti budete koračali po troslojnom parketu u New Yorku, Londonu, Berlinu, Pekingu ili Tokyu, možda hodate, baš po slavonskom hrastu nastalom u pogonu u Orahovici. Jer, Pan parket koji dolazi iz Čačinaca, čak 90 posto proizvodnje izvozi diljem svijeta. (www.vpz.hr, Fotografije: Kristijan Toplak)
[g-gallery gid=”407783″]