Danas je započeo dvodnevni specijalizirani projekt Hrvatske gospodarske komore, Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam, u Plaza Event Centru, u Zagrebu na kojem sudjeluju i sedam tvrtki iz Virovitičko-podravske županije: Brana iz Virovitice, sa sokovima od voća i povrća, Marinada iz Slatine sa konzerviranim voćem i povrćem, Mesoprerada iz Slatine s mesnim prerađevinama, Jan-spider iz Pitomače, s voćnim i biljnim čajevima i čajnim mješavinama, PP Orahovica iz Orahovice, sa vinima i orahovačkim lješnjacima, Tvornica octa iz Virovitice, s alkoholnim, vinskim i jabučnim octovima i Palković iz Velike Črešnjevice sa hotelskom sobom Historion, nedavno predstavljenom u Panonskom drvnom centru kompetencija. Na Akciji sudjeluje ukupno 65 izlagača i 16 financijskih institucija.

Na svečanosti otvorenja govorili su: Luka Burilović, predsjednik Hrvatske gospodarske komore, Stjepan Kožić, župan Zagrebačke županije, Olivera Majić, zamjenica gradonačelnika grada Zagreba, Gari Cappelli, ministar turizma i Marko Jurčić, savjetnik za gospodarstvo i izaslanik predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović.

IMG 5284

Danas je održana stručna panel-rasprava svih ključnih resora koji pridonose razvoju hrvatskog turizma, uz vodeće gospodarstvenike iz svijeta turizma, trgovine i prehrambene industrije. Naziv panela je Domaći proizvod – ključ prepoznatljivosti hrvatskog turizma, a cilj je bio educirati i osvijestiti širu javnost o važnosti kupovanja hrvatskih proizvoda te kanaliziranja i proizvoda i usluga, prema turističkom gospodarskom sektoru, čime se čuvaju postojeća i stvaraju nova radna mjesta, a hrvatski turizam dobiva obilježja prepoznatljivosti hrvatske kvalitete.

Domaći proizvođači i pružatelji usluga svoje proizvode i usluge predstavljaju na izlagačkim prostorima u nekoliko tematskih područja: hrana i piće, tekstil, namještaj i vanjski sadržaji, kozmetika i wellness program, uslužne djelatnosti i ekskluzivni kutak. (hgk)