Početak ljetnih sniženja prijašnjih je godina bio rezerviran za zadnje dane lipnja, no nestrpljive kupce razveselio je nešto raniji početak sniženja. Na nekim trgovinama već možemo vidjeti natpise s popustima, najčešće do 30%, a negdje već i do 50%, brojku inače rezerviranu za drugi krug sniženja, piše portal Diva.hr.
Jedan od dućana u kojem se sniženje najviše očekuje je Zara, omiljeni high street brend brojnih Hrvatica i Hrvata, a kako doznaju, prvi krug sniženja u popularnom dućanu počinje u četvrtak 18. lipnja. To je približno tjedan dana ranije nego prijašnjih sezona, kad se najviše iščekivao zadnji četvrtak u lipnju.
Sudeći prema prijašnjim godinama, prvi krug sniženja trebao bi donijeti do 30% popusta na određene artikle, a zatim bi trebali uslijediti i veći popusti. Iz prakse s prošlih ljetnih i zimskih sniženja, odjeća i modni dodaci trebali bi biti dostupni po sniženim cijenama večer prije na web-shopu i na aplikaciji pa, ako ne bude nikakvih promjena, najnestrpljiviji će artikle s “wish liste” u košaricu moći dodati putem aplikacije od 21 sat, odnosno od 22 sata putem web-shopa. Osim u Zari, sniženje u četvrtak počinje i u ostalim dućanima Inditex grupacije – Stradivariusu, Bershki i Pull&Bearu, dok je u Massimu Duttiju počelo prošli tjedan.
Ovaj španjolski brend tako nudi proizvode snižene do 50%, a u ponudi se mogu pronaći majice, sakoi, haljine, suknje, hlače, kombinezoni, cipele, torbe, nakit… Uz dućane Inditex grupacije, sa sniženjem je počeo i Mango, popularan španjolski brend koji je komade po sniženim cijenama ponudio približno u isto doba kao i lani, a u tijeku je prvi krug s popustima do 50%. U ponudi su, među ostalim, obični pamučni topovi i nakit po 29,90 kn, haljine po 70-ak kuna, bluze, suknje i hlače po stotinjak kuna, a tu su i kožnate gležnjače za 169,90 kn jer je sad najbolje vrijeme za “lov” na zimske komade po pristupačnim cijenama.
Već standardno, H&M nema klasičan “sale”, već posebne ponude koje su već počele – po 50% nižim cijenama mogu se pronaći artikli sa ženskog, muškog i dječjeg odjela, kao i H&M Home. Fizičkih dućana švedskog giganta koji nude detalje za uređenje doma nema kod nas, no moguća je online kupnja pa se po pristupačnijim cijenama može pronaći sve potrebno za uređenje kuhinje, blagovaonice, dnevnog boravka, spavaće sobe, kupaonice, od ručnika i posteljine preko pribora za jelo i ukrasnih vaza pa do jastuka, ukrasnih postera i kutija.
U Reservedu i Mohitu, najpopularnijim brendovima poljske grupacije LPP, sniženja još nisu počela, no gužve u dućanima ipak su prisutne zbog dijela kolekcije koji se nalazi u posebnoj ponudi. Tako se u Reservedu mogu pronaći majice od organskog pamuka po 29,90 kn, bluze za 49,90 kn, majice dugačkih rukava za 59,90 kn, gornji dijelovi muških trenirki za 79,90 kn… Mohito u ponudi ima isključivo odjevne komade i modne dodatke za žene, a trenutačno je u tijeku posebna ponuda do 40%.
Springfield, još jedan španjolski brend, počeo je sa sniženjima do 50%, dok je u C&A, belgijsko-njemačko-nizozemskom lancu brze mode u kojem baš svatko može pronaći nešto za sebe, dio kolekcije na sniženju.
Ljubitelji web-kupnje na Asosu će doći na “svoje” jer svakih nekoliko dana nude popuste, poput dodatnih 20% na već snižene artikle, poseban popust na haljine i tenisice, popust na sportsku opremu…
Takve ponude ponekad traju samo 24 sata pa svi oni koji žele uloviti nešto novo u ormaru po pristupačnijoj cijeni češće trebaju “provjeravati” web-shop.
(diva.vecernji.hr)