Danas je nužno biti „digitalan“. Poruka je to s predavanja održanih u sklopu Tjedna digitalnog poslovanja kojeg organizira Društvo informatičara Virovitice i Razvojna agencija Vidra.
Virovitička publika tako je u Gradskoj knjižnici i čitaonici Virovitica mogla čuti pet uspješnih digitalnih poslovnih priča. Antonio Jurkin iz tvrtke 1dva govorio je o webshopu Kupimajicu.net, Sanja Mijac predstavila je svoj nagrađivani blog Domaćica, Ivica Horvat iz tvrtke Plava tvornica govorio je o tehničkim rješenjima u poslovanju te kako pokrenuti i voditi uspješnu internet stranicu. Tomislav Vampovac prisutnima je predstavio Google AdWords i njihov neiskorišteni potencijal, dok je Sanja Sudar, voditeljica hotela Kurija Janković, govorila o modernom načinu hotelskog poslovanja te kojim se digitalnim alatima koriste u privlačenju klijenata.
Cilj Tjedna digitalnog poslovanja je ukazati na važnost modernog načina poslovanja koje olakšava i ubrzava poslovne procese, optimizira troškove i omogućava pristup novim tržištima. Upravo to će biti jedna od zadaća Društva informatičara Virovitice, koja korijene vuče iz 2003. godine no nakon vrlo uspješne „gamerske“ prošlosti otvaraju novo poglavlje s ciljem promocije računalne znanosti kroz edukacije i organizacije događanja.
Tjedan digitalnog poslovanja nastavit će se i sutra, 13. prosinca u 17 sati u Knjižnici i čitaonici Pitomača te u četvrtak, 14. prosinca u 17 sati u Art dvorani Pučkog otvorenog učilišta Slatina.
Više o ovim uspješnim digitalnim poduzetnicima pročitajte u novom broju Virovitičkog lista…
(www.icv.he, ml; foto: M. Rođak)
[g-gallery gid=”436382″]