U Virovitici, u tvrtki Factory, koja je prošle godine pozicionirana među 44 najbolje hrvatske tvrtke u svijetu, koja posluje s oko 200 klijenata diljem svijeta, iz vremena koronavirusa izvukli su zanimljive poslovne zaključke.

– Kako smo tri mjeseca radili od kuće, to se pokazalo kao dobra praksa. Odlučili smo ljudima dati mogućnost odluke, žele li možda raditi od kuće, te se 50 posto naših zaposlenika ostavilo tu mogućnost kao opciju. No, to nam je “otvorilo oči” vezano za zapošljavanje u našu firmu. Naime, imamo 40 zaposlenih, od čega je njih 35 u Osijeku i petero u Virovitici, a s mogućnošću rada od kuće, što ćemo ponuditi budućim zaposlenicima, nije nužno živjeti niti u Virovitici niti u Osijeku, već bilo gdje u Hrvatskoj ili svijetu i raditi za Factory – naglasio je Matej Sudar, kreativni direktor tvrtke Factory iz Virovitice, koji je sudjelovao na panel raspravi Utjecaj COVID 19 krize na gospodarstvo – Kako odgovoriti na izazove zdravstvene i gospodarske krize – uloga javnog i privatnog sektora, koja je održana u Poduzetničkom inkubatoru Virovitičko-podravske županije.

Upitan za komentar kako su se u tvrtki Factory snašli za vrijeme Covid-a 19, Sudar je naglasio.

– Ne mogu reći da nas je korona virus direktno pogodio. Naši poslovni procesi su i prije pandemije bili jasno iscrtani, naše poslovanje je u potpunosti u cloudu i mi smo samo jedan četvrtak odlučili – “radit ćemo od kuće”. Zbog te odluke nismo osjetili niti pad produktivnosti, niti pad prihoda. Istina, prva dva tjedna su nam prestali dolazili upiti, ali nakon toga smo dobili više ponuda nego li ih je bilo prije korona virusa. Svi oni tražili su neka on-line rješenja, kao poslovanje prebaciti on-line, kako raditi na daljinu i slično…

Inače, prije desetak dana, Wimgo, platforma koja ocjenjuje desetke tisuća pružatelja usluga diljem svijeta imenovala je Factory kao najbolju web dizajn agenciju u Osijeku. O tome više možete doznati OVDJE.

(www.vpz.hr, foto: K. Toplak)