Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavilo je nove podatke o kretanju cijena, a njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti.

Na web stranici “Kretanje cijena” ažurirani su podaci o cijenama u trgovačkim lancima na dan 15. svibnja 2023. Nakon najnovijeg unosa podaci pokazuju da je od ukupnog broja od 1079 cijena za proizvode iz potrošačke košarice koji se prate za trgovačke lance Konzum, Tommy i KTC, njih 212 sniženo u odnosu na 31. prosinca 2022., od čega je 128 cijena sniženo zbog akcija.

Primjetno je pojeftinjenje vidljivo kod Zvijezda biljnog ulja, Zdenka maslaca, Alpskog mlijeka s 3,5% m. m., Dukat i Vindija jogurta, Palmolive tekućeg sapuna i gelova za tuširanje, Head & Shoulders i Pantene šampona za kosu, deterdženata za pranje rublja Persil i Faks te Zewa Deluxe i Violeta toaletnog papira.

Posljednje ažurirano stanje na stranici na dan 15. svibnja 2023. pokazuje i 424 povećane cijene u odnosu na 31. prosinca 2022. Povećanje cijena uglavnom se odnosi na sezonsko voće i povrće, ali i na PIK Vrbovec čajnu kobasicu, šunku u ovitku, parizer i mortadelu, Gavrilović hrenovke i čajnu te jetrenu paštetu, rižu Zlato polje, gazirane sokove Coca-Cola i Fanta, Romerquelle gaziranu i negaziranu vodu, paste za zube Aquafresh i Sensodyne, Gloria kavu, Franck i Podravka čajeve, Franck instant gris, Podravka džemove i kisele krastavce, Nivea gelove za tuširanje, Elseve šampone za kosu i Barilla, ®ito i Zlato polje tjesteninu.

Nakon posljednjeg unosa podataka vidljivo je da je potrošačka košarica za proizvode koji se prate na stranici “Kretanje cijena” poskupila od 2,78% do 4,45% u odnosu na 31. prosinca 2022. Također, ukupno je 443 cijena ostalo nepromijenjeno.

(www.icv.hr)