KTC je prvi i jedini hrvatski trgovački lanac koji je prošle godine, točnije od 1. siječnja, ukinuo rad nedjeljom i blagdanima, a to im se nije odrazilo na pad poslovanja u maloprodajnim centrima. Prihodi su im čak i porasli za 4 posto u odnosu na prošlu godinu.

Iako su, prema podacima FINA-e, prošle godine imali pad prodaje od 1,4 posto, iz tvrtke pojašnjavaju kako nije riječ o padu prometa u trgovini. Radi se o ukupnom padu tvrtke prošle godine koja u svojem sastavu ima i ugostiteljstvo, benzinske postaje, prodavaonicu kućnih potrepština i poljoljekarne.

– Točan je podatak da je u segmentu trgovine KTC-a rast 4 posto. Promet u trgovini 2019. godine iznosio je 1,25 milijardi kuna, a prošle godine oko 1,3 milijarde kuna – objasnili su iz trgovine.

Prodavaonica kućnih potrepština, s obzirom da ne prodaje prehranu, bila je zbog pandemije zatvorena gotovo dva mjeseca. S obzirom da KTC, osim trgovine, ima ugostiteljstvo, poljoljekarne i benzinske postaje, pad od 1,4 posto dolazi upravo iz segmenata benzinskih postaja i ugostiteljskih objekata, kažu iz KTC-a.

Pad na benzinskih postajama tijekom prošle godine iznostio je 16 posto, a pad u  ugostiteljstva bio je čak 31 posto, piše Danica.hr. Poljoljekarne KTC-a ostvarile su isti promet prošle godine kao u 2019. godini, kažu iz križevačkog lanca.

(danica.hr)