Facebook se posljednjih godina usredotočio na poboljšanje iskustva svoje društvene mreže na mobilnim uređajima, tako da su pomalo zapostavili verziju za računala. Prošle godine najavili su velike promjene i potpuno novi dizajn i za desktop verziju – taj novi dizajn već je neko vrijeme dostupan dijelu korisnika, a prošli tjedan najavljeno je kako će “novi Facebook” uskoro postati dostupan svima.

Novi dizajn rezultat je dugih istraživanja i višemjesečne komunikacije s korisnicima te unutar dizajnerskog tima kompanije o načinima poboljšanja iskustva korištenja mreže, objavili su na službenom blogu Zuckerbergove tvrtke. S novim Facebookom nestala je i prepoznatljiva plava traka u vrhu ekrana te su vrhu sada nalaze ikone i opcije koje su se prije nalazile u toj plavoj traci, ali i sa strane lijevo. Sasvim s lijeve strane gore nalazi se prozor za pretraživanje s logom Facebooka, a pri vrhu u sredini nalaze se opcije za prikaz novosti, videozapise, oglasnik, objave grupa koje pratite, a s desne strane u vrhu vaš profil, Messenger, obavijesti itd.

61881677 facebookAko vam je novi Facebook dostupan, na tu se verziju možete prebaciti klikom miša na strelicu prema dolje koja se nalazi u gornjem desnom kutu, gdje se nalaze i postavke, upravljanje novostima, stranicama itd. Među tim opcijama sada bi se trebala nalaziti i opcija prebacivanja na novi Facebook, a ako nije dostupna, onda sačekajte još malo jer bi svima trebala postati dostupna uskoro.

Tri su glavne karakteristike koje su iz Facebooka naglasili prilikom predstavljanja nove verzije – brži je, jednostavniji za korištenje te napokon nudi mogućnost aktivacije tamne strane Facebooka. Dark mode sve je popularnija opcija koju su korisnici s nestrpljenjem dugo iščekivali i s novim je dizajnom napokon jednostavno mogu aktivirati. Također, na novom Fejsu jednostavnije je i kreiranje događaja, stranica, grupa i oglasa tako da će cjelokupno iskustvo korištenja biti jednostavnije i mnogo bolje.

Naravno, kako to obično ide s promjenama i novim dizajnom, neće svi biti oduševljeni s njim pa iz Facebooka pozivaju korisnike da im napišu komentare i sugestije što im se sviđa, a što ne jer će u budućnosti nastaviti s “poboljšanjem iskustva” korištenja. (zimo.dnevnik.hr)