Javna ustanova Parka prirode Papuk na tiskovnoj je konferenciji, održanoj na Eko točki parka u Park šumi Jankovac, predstavila svoj novi vizualni identitet zaštićene oznake Parka prirode Papuk, pripadajući znak, logotipa i slogan za lokalne proizvode proizvedene na širem području Parka. Nazočnima se prvo obratio ravnatelj Parka Alen Jurenac iznijevši razloge izrade novog vizualnog identiteta.

-Porast broja posjetitelja u ovoj godini kako je već poznato je 300 posto veći nego u isto vrijeme prošle godine. Sve veći broj lokalnih proizvođača je prepoznao benefite života u ovom kraju, prepoznaju sve one koristi i mogućnosti koje im Park kao takav može donijeti. Na tom tragu imamo i porast broja turističkih kapaciteta u smislu smještaja, veseli nas što nam svakodnevno dolazi bezbroj telefonskih poziva lokalnih proizvođača i u tom pravcu smo osmislili logotip i naziv 100 % Papuk koji će upravo to koristiti i to od prehrambenih proizvoda do suvenira. Park se prostire na dva grada i 5 općina na području Virovitičko-podravske i Požeško-slavonske županije i u narednom razdoblju ćemo odraditi niz sastanaka s predstavnicima JLS-a s ciljem još većeg poticanja tih lokalnih proizvođača da počnu koristiti naš logo koji će im zasigurno pomoći pri plasmanu njihovih proizvoda na tržište. Sve ove proizvode, koji budu nosili našu oznaku 100 % Papuk, plasirat ćemo i u svoju suvenirnicu ovdje na Jankovcu, a naravno velike planove imamo i s Interpretacijskim centrom u Drenovcu koji je također prijavljen na prekogranični program, a vrijedan je preko 5 milijuna kuna i očekujemo u narednih nekoliko mjeseci pozitivan odgovor i za ovu priču, a prizemlje te zgrade i vanjski dio ćemo, također prilagoditi našim lokalnim proizvođačima – rekao je ravnatelj Jurenac.

1605pppapuk3 e1558036252497

Ideju logotipa i oznake predstavila je Ilijana Filić kao vanjski suradnik na marketinškoj strategiji ovoga projekta.

-Definirali smo bit brenda koji je sada vodič svih ostalih marketinških aktivnosti, a zapravo smo taj 100 % Papuk zamislili kao jednu osobu koja je brižna, nježna i koja brine o okolišu i drugima. Ovaj brend jamči proizvode zdrave hrane i sirovinu koja dolazi iz čiste i netaknute prirode. Riječ je o gastronomskom suveniru, prototipu kakav je zastupljen u cijelom svijetu, a kojim se radi sjajna sinergija plasmana na tržište lokalnih proizvođača te promocija ljepota i turizma svoga kraja – zaključila je Filić.

Ilijana Filić e1558036327373

Ravnatelj Parka Alen Jurenac na kraju je predstavio i nekoliko novosti iz Javne ustanove.

– Projekt Geo priče je u poodmakloj fazi. Svi već dobro znaju da u Voćinu gradimo Geo info centar vrijedan 40 milijuna kuna gdje radovi napreduju puno parom, a isto tako u fazi obnove su i prostorije Javne ustanove u Velikoj gdje uređujemo kuću Panonskog mora, a u dvorištu te zgrade uređuju se labirint i igraonice za djecu. Novost je da su danas krenuli radovi na izgradnji adrenalinskog parka na lokaciji Kamp odmorišta Duboka i evo, navedenim radovima ćemo zasigurno obogatiti našu turističku ponudu – zaključio je Jurenac. (www.icv.hr, vg, Foto: V. Grgurić)

1605pppapuk 1