Rođendani, godišnjice, momačke zabave, blagdani i razne proslave – koliko ste se puta našli u situaciji da muku mučite što pokloniti muškarcu? Žene su, kažu, komplicirane, ali ni približno toliko koliko je komplicirano pronaći idealan muški poklon; kreativan, originalan, koristan, zabavan.
Online brlog ManCave.hr, kao svoj prvi projekt u suradnji s tvrtkom Grafoprojekt iz Virovitice stavlja svoj prvi proizvod na tržište PajserBox – Pivski sanduk.
Pivski sanduk sadrži sve što pivoljubac može poželjeti − od personaliziranog drvenog otvarača koji se može koristiti desetljećima, preko kvalitetnih čaša i podmetača pa sve do pivskog sapuna i ljutih bučinih sjemenki koje će služiti kao snack uz pivo. Također, u boxu se nalazi i njihov jedinstveni Dnevnik piva, na kojeg su posebno ponosni. Riječ je o knjižici koja omogućava da čak i potpuni pivski amateri mogu ocijeniti karakteristike craft piva koja kušaju na način da popune tablicu prateći dijagram okusa i aroma.
Svi se muče kad kupuju poklon muškarcima jer kronično nedostaje specijaliziranih gift boxova baš za dečke. Mancave.hr je u suradnji s tvrtkom Grafoprojekt Virovitica krenuo s mišlju da muškarce iz pretjeranog bavljenja virtualnim svijetom treba pokušati vratiti, barem u nekim trenucima, u fizički svijet. Ideja je da je potpuno neprimjereno i pomalo smiješno da muškarci otvaraju poklone tako da trgaju mekani šareni ukrasni papir. Zato smo razvili gift box pod nazivom PajserBox, s otpakiravanjem oko kojega se namuče čak i najmišićaviji. U tome je posebnost i čar otpakiravanja poklona – za otvaranje gift boxa ti treba pajser ili sjekira!
Pajserbox možete naručiti na njihovoj Facebook stranici ili kontaktiranjem tvrtke Grafoprojekt Virovitica.
Članak originalno objavljen u LIDERU.
Inače na platformi Mancave.hr, muškom brlogu, portalu na kojoj skupina entuzijasta piše o muškim temama i interesima, nude se ‘čiste, ‘filtrirane’ i praktične informacije te sadržaj lišen politike i ideologije.
Također, prenose se sadržajni, jezgroviti i informativni komentari domaćih i stranih poslovnjaka, nezavisnih stručnjaka i intelektualaca jer smatraju da u medijskom prostoru, pogotovo onom online, vlada deficit takvih tekstova. Kultura, tehnologija, auti, sportska i društvena kritika, putovanja, zabava, gastronomija i osobne financije su samo neka od područja o kojima se piše na način koji ima otklon od trenutno prihvaćene medijske forme. (promo)