U ponedjeljak, 16. prosinca, u Srednjoj školi Marka Marulića Slatina održan je 5. savjetnički posjet u sklopu eksperimentalne provedbe programa “Škola za život”. Nakon pozdravnog govora ravnatelja, prof. Ivana Roštaša, voditeljice edukacije Snježana Krištofik Juranić i Ana Lopac Groš, održale su radionice s temama Suradničko planiranje, “Profesionalni razvoj” i “Pogled unatrag za korak unaprijed”.

Glavni cilj ovoga posjeta, osim pružanja podrške u okviru reforme, bio je potaknuti nastavnike na promišljanje o suradničkom planiranju u okviru dviju aktivnosti, “Šest šešira mišljenja” i “Mikropoučavanja”.

fotofoto: SŠ “Marka Marulića” Slatina

Nakon zaključaka da uspješna suradnja nastavnika pridonosi dijeljenju zajedničkih ciljeva, zajedničkoj odgovornosti za učenikovo učenje i unaprjeđenje rada te poboljšanju poučavanja, sudionici su u skupinama prema ulogama proveli mikroplaniranje kroz strukturu planiranja, poučavanja i osvrta. Provedbom refleksije o mikropoučavanju završio je prvi dio edukacije.

fotofoto: SŠ “Marka Marulića” Slatina

U drugom dijelu sudionici su procjenjivali svoj profesionalni razvoj i planirali isti u određenom području (Ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda, Vrednovanje učenja, Upravljanje vještinom učiti kako učiti, Učinkovita suradnja, Autonomija u poučavanju, Podrška razvoju vještine rješavanja problema, Poznavanje predmeta i međupredmetnih tema, Integracija IKT-a na razinama prepoznavanja, razumijevanja, primjene i integracije).

fotofoto: SŠ “Marka Marulića” Slatina

Zadatak posljednjeg dijela edukacije bio je prepoznati značajke i vrijednosti tehnike završnog razgovora (debriefing – tehnika dobivanja i davanja povratnih informacija, otkrivanja i rješavanja nedoumica te dubljeg promišljanja o nekoj temi) te analiza aktivnosti provedenog mikropoučavanja iz prvog dijela. Edukacija je završila evaluacijom savjetničkog posjeta.

(www.icv.hr, adf, SŠ Marka Marulića Slatina)