Udruga Ličana ”Vila Velebita” Slatina kroz projekt ”Gastro Lika” već tradicionalno svake godine povodom proslave Dana grada Slatinčanima prezentira ličke proizvode. Do sada su ponudili razne varijante ličkog doručka i ličkog ručka, dok su svoju 10. obljetnicu osnutka 2019. godine proslavili posluživanjem 20 različitih torti i na taj način oplemenili lički desert.
Ove su godine odlučili sljubiti poznate ličke sireve s vrhunskim vinima te su, uz pokroviteljstvo Grada Slatine i Turističke zajednice grada Slatine, jučer (subota) u paviljonu Parka 136. slatinske brigade pripremili pravu eno-gastro poslasticu za sve ljubitelje autohtonih ličkih proizvoda.
Prezentacija tradicionalnih ličkih sireva i vrhunskih vina, odigrala se u režiji jednog od najboljih hrvatskih chefova, dobitnika Michelinove zvjezdice Gorana Kočiša koji je istaknuo kako je riječ o specijalitetima koji su zaštićeni i dio su cjelovitog sustava kvalitete hrane, pića i suvenira pod nazivom ”Lika Quality”.
– Bila nam je želja i ovom eno-gastro pričom povezati Slavoniju s našom rodnom Likom i u tome smo, unatoč lošim vremenskim prilikama, uspjeli s obzirom na odaziv naših sugrađana i brojnih gostiju pristiglih iz raznih krajeva Hrvatske pa čak i inozemstva, kako bi u sklopu bogatog programa u prigodi proslave Dana grada Slatine posjetili razne zanimljive manifestacije kojima ovih dana Slatina obiluje. Drago mi je da smo im mogli pružiti ovakav jedinstveni doživljaj koji će Slatinčanima približiti, ne samo Ličku kuhinju već i njezinu tradiciju i kulturu koja je zaista posebna – istaknuo je predsjednik slatinske Udruge Ličana ”Vila Velebita” Željko Šnjarić.
Cijela priča jučerašnje prezentacije zaokružena je vinima vinarije Enosophia, što na grčkom znači mudrost vina. Enosophia je nastala kao plod razvoja temeljenog na dugogodišnjoj tradiciji vinogorja Feričanaca, te ulaganjima i ambiciji da se stvori kvalitetna vinska priča, te je novo ime Feravina. Vinariju Enosophia, njezin novi brend i prva vina s interaktivnim AR etiketama u Slatini je predstavio voditelj prodaje Marin Galinec, koji je istaknuo kako je jedan od ciljeva ovog novog brenda osvajanje mlađe publike. (www.icv.hr, ADF, MF; Foto: D. Fišli)