Srednja škola Marka Marulića Slatina jedna je od 26 srednjih škola u Hrvatskoj koja sudjeluje u provedbi eksperimentalnog programa ”Škola za život” u sklopu projekta ”Podrška provedbi cjelovite kurikularne reforme” sufinanciranog u okviru operativnog programa ”Učinkoviti ljudski potencijali 2014-2020”.

Kao jedan od procesa koji omogućuju provedbu eksperimentalnog programa ”Škola za život” jesu i savjetnički posjeti članova radnih skupina predmetnih kurikuluma. Tim povodom danas (utorak) u Srednjoj školi Marka Marulića Slatina održana je edukacija naziva ”Vrednovanje” u sklopu trećeg savjetničkog posjeta za 35 nastavnika škole.

Prije početka edukacije nazočne djelatnike škole, kao i goste, pozdravio je ravnatelj Ivan Roštaš. Edukacija se sastojala od općeg dijela i tri radionice, tijekom kojih su članovi radne skupine u sastavu Snježana Krištofik-Juranić, Željka Dijanić, Dubravka Turčinović i Tomislav Štefančić, konkretno odgovarali na pitanja o vrednovanju, odnosno koja su temeljna obilježja pristupa vrednovanju, vrednovanje kao temeljni dio kurikularnog kruga, kako i što vrednujemo, koliki udio u praksi ima vrednovanje naučenoga, a koliki je udio vrednovanja za učenje i vrednovanje kao učenje, kako poboljšati omjere, dajemo li kvalitetne povratne informacije svojim učenicima i možemo li ih poboljšati te kako rubrike pomažu u praćenju i vrednovanju učenikova rada.

Cilj eksperimentalnog programa je provjera primjenjivosti novih kurikuluma i oblika metoda rada, te novih nastavnih sredstava s obzirom na povećanje kompetencije učenika u rješavanju problema i povećanje zadovoljstva učenika u školi, kao i motivacija nastavnika.
(www.icv.hr, adf, Foto: D. Fišli)

[g-gallery gid=”516869″]