U Osnovnoj školi Josipa Kozarca Slatina održan je Erasmus+ projektni dan na temu “Učenici 21. stoljeća”.
Projektni dan održan je u okviru Erasmus+ projekata “Be the change… you want to be!”, “We little XXI century explorers… ready to map and code our territory” i “Mathematica regina omnium scientiarum et – learning path to success”, a sudjelovali su svi učitelji i učenici matične i područnih škola.
U sklopu Projektnog dana učenici i učitelji su uspjeli povezati tri različita Erasmus+ projekta koja provodi OŠ Josipa Kozarca te su s ponosom ostvarili ciljeve Erasmus+ projektnog dana kroz brojne projektne radionice koje su bile kreativne, raznolike i svrhovite, a obuhvaćale su sljedeće aktivnosti:
-suvremenim metodama rada učenici prikupljaju, proučavaju te grafički prikazuju statističke podatke o demografskim i socijalnim promjenama u svojoj regiji, zemlji, Europi i širom svijeta
-motivirani genetikom učenici saznaju odgovore na pitanja vezana uz ljudsko podrijetlo i bioraznolikost te čimbenike koji utječu na nasljednost
-prikaz prirodnih i umjetnih materijala i njihov utjecaj na okoliš
-praktične radionice izrade dekoracija od recikliranih materijala – izrada mozaika od starih flomastera, izrada cvjetova ruže od kartonskih kutija za jaja, izrada srca od rola toaletnog papira, izrada mirisnih lutaka s lavandom od stare tkanine, izrada slika od piljevine i suhog lišća, izrada maski od recikliranih materijala, ukrašavanje ekovrećica, izrada čaša od recikliranog papira
-predavanje i radionicu “Razvrstavanje starog otpada” koje su održali predstavnici Slatina koma
-radionicu izrade spremnika za otpad (Papirka i Petka)
-istraživačku nastavu o vodi i potrošnji vode
-izradu kućice za ptice od starog zvučnika i dasaka te hranilica za ptice
-radionicu recikliranja papira
-istraživanje i pisanje biografija aktivista za zaštitu okoliša
-proučavanje 3D animacije – energija kao pokretač žive i nežive prirode
-oblikovanje reljefa od glinamola i plastelina na šperploči ili tvrdom kartonu
-snalaženje na reljefnoj karti (prepoznavanje zadanog reljefnog oblika)
-plan dijela grada – crtanje pomoću pametne ploče na hamer papiru
-snalaženje na planu mjesta
-snalaženje pomoću tumača znakova
-grafičko kodiranje i dekodiranje – jezik strelica, kodiranje imena u ASCII binarnom kodu, u ASCII -konverteru provjerili točnost pisanja binarnim kodom
-radionica izrađivanja narukvica i ogrlica od perli binarnim kodiranjem (3 boje: 1,0, razmak)
-animacija imena u aplikaciji Scratch
korištenje digitalnih alata: plickers, lerning apps i word wall i tako su upoznali : Zavičajni muzej, dvorac Drašković, crkvu sv. Josipa i Stari podrum
-izrada reklame o pjenušcu Slatinski biser na latinici i glagoljici, kratak novinarski izvještaj o održanoj degustaciji slatinskog pjenušca, zanimljiv slogan kojim se promovira kvalitetu slatinskoga pjenušca na latinici i glagoljici, o sekvoji i Starom podrumu pišući glagoljicom oblikovali su plakat na koji su glagoljicom ispisivali pojmove vezane uz kulturno-povijesne spomenike
-služenje krivinometrom za mjerenje udaljenosti na kartama
-istraživanje i prezentacija podataka o vjerskim, kulturnim i prirodnim spomenicima grada
-izrađivanje puzzle u obliku kocaka sa slikama spomenika grada Slatine
-vježbanje logičkog razmišljanja uz kodiranje i igru
-igra u labirintu, praćenje uputa i davanje smjera na engleskom jeziku uz kodiranu abecedu
-sviranje s boomwhackerima pomoću kodova u bojama.
(www.icv.hr, adf)