Pitomački Vodakom preko službene internetske stranice Općine Pitomača pozvao je korisnike svojih usluga da, sukladno napucima Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, ne dolaze osobno u prostorije tvrtke Vodokom, već da sva plaćanja, ukoliko je to moguće, obavljaju putem internetskih stranica u cilju daljnjeg sprječavanja zaraze.

-U želji da doprinesemo sprječavanju daljnjeg širenja zaraze virusom Covid-19, koronavirus, a sukladno napucima Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, Vodakom d.o.o. moli sve korisnike da plaćanja za usluge obave putem interneta (online), a ukoliko to nisu u mogućnosti te moraju doći u prostorije Vodakoma, da se najstrože pridržavaju uputa koje su jasno naznačene- poručili su iz Vodakoma.

-Isto tako, svi oni koji trebaju naše usluge, a vezano za priključke na vodoopskrbu i odvodnju, reklamacije računa, prijavu stanja brojila, zamjenu vodomjera mole se da ne dolaze u prostorije tvrtke Vodakoma, već ako je moguće iskomuniciraju putem telefona 782-202 ili na adresu elektroničke pošte [email protected] dodali su.

(www.icv.hr, Općina Pitomača, Vodakom)