Plinkom Pitomača objavila je priopćenje za javnost u vezi promjene opskrbljivača plinom za kupce iz kategorije kućanstvo za razdoblje od 1. listopada 2024. do 30. rujna 2027. godine.
Priopćenje donosimo u cijelosti:
-Potaknuti brojnim upitima naših građana i medijskim napisima u različitim medijima vezano uz odluku o određivanju opskrbljivača u obvezi javne usluge opskrbe ‘plinom za distribucijsko područje operatora distribucijskog sustava Plinkom d.o.o. Vinogradska 41, Pitomaca za razdoblje ad 1. listopada 2024. do 30. rujna 2027. godine ovim putem želimo Vam uputiti nekoliko pojašnjenja vezano uz gore navedenu odluku.
Odlukom Hrvatske energetske regulatorne agencije (Klasa: 391-08/24-01/16, Urbroj: 371-04- 24-157) od dana 29. svibnja 2024. godine i prethodno provedenim javnim natječajem za odabir opskrbljivača u obvezi javne usluge za naše distribucijsko područje (područje općine Pitomača) određen je kao opskrbljivač u obvezi javne usluge tvrtka E.ON Plin d.o.o:, Zagreb, Capraška ulica 6.
Gradska plinara Zagreb – Opskrba d.o.o. s danom 30. rujna 2024. godine vise nije opskrbljivač plinom u obvezi javne usluge na našem području.
Ovih dana na Vaše kućne adrese počeli su stizati Ugovori o opskrbi plinom. Ove ugovore trebate potpisati i poslati jedan primjerak Ugovora nazad Vašem novom opskrbljivaču na adresu: E.ON Plin d.o.o., Capraška ulica 6, 10000 Zagreb.
Ugovor možete poslati i mailom na [email protected] iii putem WhatsApp-a na broj 091/642-7231.
Sve poslove izgradnje plinskog distribucijskog sustava, održavanja plinskog distribucijskog sustava, izvođenja kućnih priključaka, otklanjanja kvarova, očitanja stanja plinomjera, administriranja sustava potrošača kao i do sada obavlja operator distribucijskog sustava Plinkom d.o.o. Pitomača.
Na našoj lokaciji Plinkom d.o.o. Vinogradska 41 Pitomača možemo Vam pomoći oko administriranja sustava potrošača kod promjene kupca zbog kupoprodaje nekretnina ili najma nekretnina, nasljeđivanja nekretnina.
Očitanje stanja plinomjera vršit će operator distribucijskog sustava Plinkom d.o.o. Pitomača svakog 1. u mjesec +- 3 dana.
Očitanje potrošnje plina možete nam i javiti kao i do sada svakog 1. u mjesecu +- 3 dana na nas broj telefona: 033/782-202.
Očitanje stanja plinomjera možete dostaviti i Vašem novom opskrbljivaču plinom svaki mjesec, u periodu od 25. u tekućem mjesecu do 2. u idućem mjesecu, pozivom na broj 0800 8771 iii na web stranici opskrbljivača plinom www.eon.hr.
Očitanje stanja plinomjera možete dostaviti i preko sljedećeg linka: https://www.eon.hr/hr/o-nama/dostava-stanja-plinomjera.html
Račune za potrošnju plina možete plaćati Internet bankarstvom, a za Vas je omogućeno plaćanje računa bez naknade na prodajnim mjestima kioska Tiska i Konzuma
Ako je potrebno Vas novi opskrbljivač ima svoju službu za korisnike koju možete kontaktirati pozivom na besplatni broj SILizbe za korisnike 0800 8777 radnim danom od 9-17 sati iii mailom na [email protected].
Podsjećamo Vas da smo i mi kao operator distribucijskog sustava Plinkom d.o.o. za Vas dostupni na adresi Vinogradska 41, 33405 Pitomaca radnim danom od 07-15 sati ili na telefon 033/782-202, e-mail: [email protected] – stoji u priopćenju.
(www.icv.hr, pitomaca.hr)