Kulturna udruga KrEdA na području općine Suhopolje trenutno provodi projekt “Istine i izazovi modernih medija”, financiran od strane Agencije za elektroničke medije, a kao cilj ima podići svijest o važnosti informiranja i edukacije svih generacija o medijskoj pismenosti. Projekt je zamišljeno provesti kroz niz edukativnih obilazaka i radionica, a započet je nedavnim posjetima Osijeku i Zagrebu. Projekt se provodi u partnerstvu s Osnovnom školom Suhopolje, Dječjim vrtićem Suhopolje i Savjetom mladih Općine Suhopolje. Učenici OŠ Suhopolje, polaznici Dječjeg vrtića Suhopolje uz pratnju nekoliko nastavnika te volontera Kulturne udruge KrEdA prije dva tjedna bili su gosti na osječkoj radio postaji i u osječkoj udruzi Dokkica, gdje su zanimljivom radionicom započeli svoje učenje o medijima. Nakon toga, jučer su posjetili i Zagreb, gdje su bili gosti na zagrebačkom radiju i zagrebačkoj televiziji.
– Prva stanica u Zagrebu bio je zagrebački radio, gdje smo se izravno uključili u jutarnji program, a voditelji su čak ispunili i glazbene želje najmlađih članova grupe. Naučili smo ponešto o tome kako nastaju njihove informativne i zabavne emisije, odakle dolazi inspiracija za zabavni sadržaj te kako izgleda prosječan dan jednog radijskog voditelja. Nakon kraćeg obilaska grada, zaputili smo se na zagrebačku televiziju gdje smo uz stručno vodstvo obišli cijelu zgradu, vidjeli svih sedam studija, setove raznih emisija, sobe za snimanje audio zapisa, čak i poneke kadrove sa snimanja uživo. Posebno zahvaljujem voditeljima na gostoprimstvu i poklonima koje smo dobili za uspomenu. Veseli nas što su djeca dobila direktan uvid ‘s druge strane kamere’ i od svojih omiljenih radijskih i TV lica naučili kako nastaju njihove najdraže emisije. Dojmovi koje su donijeli sa sobom kući najbolji su početak poticanja interesa i učenja o medijima općenito – rekla je predsjednica Udruge Natalija Kožić Lukačević.
Do kraja provedbe projekta Kulturna udruga KrEdA s partnerima će organizirati još niz aktivnosti kroz koje će ciljanim skupinama približiti medijsku pismenost kroz različite radionice u sklopu odgojno – obrazovnih programa, a djeci omogućiti izravno iskustvo stvaranja medijskog sadržaja i neposredno učenje od profesionalnih medijskih djelatnika, kako bi se cijela lokalna zajednica pokrenula u promišljanju o važnosti medijske pismenosti te potakla na vlastiti angažman. (www.icv.hr)