Tvrtka Fructus iz Orahovice već je duži niz godina jedan od najpoznatijih malih proizvođača voćnih likera i vina u Hrvatskoj, a danas je najzastupljeniji mali proizvođač alkoholnih pića u Hrvatskoj. Ovaj odličan poslovnih uspjeh vlasnika tvrtke Krešimira Kostelca time je još veći i značajniji kada uzmemo u obzir činjenicu kako je Krešimir u ovaj posao krenuo od čiste nule, a prije nekoliko dana postao je i jedini Hrvat sa svjetskim zlatom za jaka alkoholna pića koje je dobio na najprestižnijem svjetskom natjecanju u Londonu.
– Izuzetno smo ponosni na još jedno veliko priznanje za naš dugogodišnji rad na unaprjeđenju i konstantnom poboljšanju kvalitete! Na nedavno održanom najvećem i najprestižnijem svjetskom ocjenjivanju jakih alkoholnih pića International Wine & Spirit Competition (IWSC) u Londonu osvojili smo zlatnu medalju za naš najprodavaniji proizvod – Liker od višnje. Poseban značaj ovoj nagradi daje podatak da smo jedini hrvatski proizvođač koji je dobio zlatnu medalju u kategoriji jakih alkoholnih pića na tom prestižnom natjecanju, te je liker od višnje ocijenjen s izuzetno visokih 95 bodova. Od nekoliko tisuća pristiglih uzoraka, samo su 22 likera zlatna, a naš je jedan od njih. Ništa manje značajno nije ni osvajanje dvije brončane medalje za liker 69 trava, te za naš sve popularniji Mountain Creek London dry gin – kaže Krešimir Kostelac. Danas u proizvodnji Fructus ima dva branda koji prate potražnju kupaca i tržišta ,a kako je Kostelac i naglasio, poseban atraktivan je i vrhunski gin.
-Svake godine se trudimo ”izbaciti” nešto novo isključivo prema potražnji naših kupaca i potrošača. Evo, od prošle godine smo krenuli s izradom likera od suhe smokve i naranče, a riječ je o najcjenjenijoj smokvi iz dubrovačkog kraja. Isto tako počeli smo proizvoditi liker od aronije koji je popularan na svakom tržištu, a najnoviji plan je za iduću godinu, krenuti s proizvodnjom likera od lavande i kadulje – kaže Krešimir Kostelac te nastavlja u tonu proizvodnje tvrtke.
-Našu proizvodnju danas mogu podijeliti u dva branda, a to su Incanto i Royal Luxury. Radi se o proizvodima iste kvalitete, no razlika je u dizajnu etiketa i izgledu boce jer se plasiraju na različita tržišta. Svaka nagrada je uvijek motiv više, a ova svjetska je nešto o čemu se samo može sanjati. Posebno je to značajno ako pogledamo činjenicu kako je došla u vrijeme koronavirusa kada se svaki proizvođač bori iz dan u dan za preživjeti. Ovo je pokazatelj kako smo naporno i marljivo radili, nismo se predali i sada smo dobili jedan nezamislivi zamah za dalje – zaključuje Kostelac.
(www.icv.hr, vg)