Park prirode Papuk, vodeća kontinentalna destinacija, ne prestaje nizati rekorde posjećenosti. Samo u prvih pet mjeseci ove godine vidjelo ga je 20.939 posjetitelja ili 38,23% više u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine. Osim konstantnih projekata i ulaganja u infrastrukturu, neumorno ulaganje u promociju rezultiralo je sve većem porastu broja posjetitelja, a među njima i dolazak vodećih hrvatskih influencera.

Osim što je ovdje bila i Ella Dvornik, Ministarstvo turizma i sporta, te Hrvatska turistička zajednica, odabrali su Park prirode Papuk za promotivnu kampanju „Doživi domaće – Istraži ruralnu Hrvatsku!“. Zaštitno lice kampanje i autorica zanimljivih video materijala je popularna voditeljica Doris Pinčić.

– Da je iz svake situacije moguće izvući nešto dobro dokazuje i korona kriza koja je, nadamo se, iza nas. Ljudi su se mahom okrenuli zdravijem načinu života, a to podrazumijeva i vraćanje prirodi značaj koji zaslužuje. Ograničene mogućnosti kretanja rezultirale su i prepoznavanjem lokalnih destinacija koje su često bile nepravedno zapostavljene – izjavio je Alen Jurenac, ravnatelj Parka prirode Papuk.

Krajem ljeta očekuje se otvorenje Geo info centra u Voćinu, najvećeg multimedijalnog centra u regiji vrijednog više od 40 milijuna kuna. Istodobno, postojeća Kuća Panonskog mora tjedno okuplja nekoliko stotina posjetitelja, dok je adrenalinski park Duboka zbog velike potražnje nužno rezervirati nekolika dana unaprijed.

Ljepota prirode i sadržaj dobitna su kombinacija za posjetitelje koje neprestano privlači Papuk, a pozitivni doživljaj je ono zbog čega mu se uvijek iznova vraćaju. Navedene brojke su ono što Park prirode Papuk etablira u najtraženiju slavonsku turističku destinaciju kroz sva godišnja doba.

(pp-papuk.hr)