U sklopu projekta “Digital Marketing Capacity Building – Empowering Persons with Physical Disabilities for Remote Work” (DI-MARC) u Osijeku, održana je edukacija Modul 1 Strategije digitalnog marketinga namijenjene osobama s invaliditetom kojoj su nazočili i predstavnici Udruge “Jaglac” Orahovica kao partner na projektu. Cilj edukacije bio je učenje novih i unaprjeđivanje postojećih digitalnih vještina i kompetencija, a na samom početku, u ime Centra za poduzetništvo Osijek, koji je organizator edukacija i partner na projektu, polaznicima su se obratili Milan Peterka i Tihana Marković.

U ime Udruge osoba s intelektualnim teškoćama “Jaglac” obratila se koordinatorica projekta Marija Šimatović.

-Ovo je iznimno koristan i edukativan projekt u kojem smo ponosni što smo partneri. Raduje nas velik odaziv sudionika edukacije koji su kroz ovaj prvi modul započeli s usavršavanjem svoje digitalne marketing vještine kojima će postati konkurentniji na tržištu rada u digitalnom svijetu – rekla je Šimatović.

Foto 1

Partneri na projektu iz Hrvatske su i Općina Erdut i Poduzetničko-razvojni centar Općine Erdut lokalna razvojna agencija d.o.o. koji su izrazili zadovoljstvo sudioništvom u projektu, a u ime Instituta ekonomskih znanosti Beograd kao nositelja projekta, sudionike su pozdravili Vladimir Simović i Aida Hanić. Sljedeća dva modula ovih edukacija održati će se u studenom i prosincu 2024. godine.

(www.icv.hr, vg)