Jesu li videoigre opasne i zašto? Kada strastveno igranje prelazi u gubitak kontrole i kako jedna videoigra može pomoći logičkom načinu razmišljanja?

Na ta i druga pitanja odgovor će nam dati gejmerica i socijalna radnica Tea Čičić iz Zaprešića, koja je upravo odstupajućem ponašanju u videoigrama posvetila svoj diplomski rad, istraživši pritom što o videoigrama i njihovom utjecaju na njih misle mladi od 18 do 24 godine. I ona sama je dugogodišnja “gejmerica” koja je iskusila i prednosti i nedostatke virtualnog svijeta i zadataka, o kojima otvoreno govori u našoj emisiji.

Saznat ćemo više kako videoigra može postati prozor u svijet online zlostavljanja, ali i prilika da se sva kreativnost koju osoba nosi u sebi iskoristi upravo za – igru.

Videoigre su inače moderan medij kojim se danas služi više od 80 posto djece i mladih u Hrvatskoj, a podatci Europske unije govore kako je ekosustav videoigara postao vodeća kulturna i kreativna industrija diljem svijeta, s procijenjenom veličinom europskog tržišta od 23,3 milijarde eura samo u 2021. godini, koja uključuje više od 4900 studija za razvoj igara i 200 izdavača igara.

Više o temi saznajte danas (srijeda) u eteru ICV radija u 18 sati. (www.icv.hr)