U Eko točki Jankovac danas (utorak) je predstavljen projekt Turističke zajednice Područje Vrata Papuka pod nazivom ”Otvorite vrata Papuka”, a kojim je prezentiran novi vizualni identitet, odnosno logo Zajednice te nova web stranica.
Predstavljanju su nazočili direktorica Turističke zajednice Virovitičko-podravske županije Martina Jakelić i njen pomoćnik Josip Mikolčić, načelnik općine Čačinci i ravnatelj Parka prirode Papuka Alen Jurenac i drugi.
Direktorica TZP Vrata Papuka Ana Marunica rekla je kako na ovaj način žele biti prepoznatljivi.
– Dugo smo radili na izradi loga i na kraju smo oduševljeni rezultatom: predstavlja iznimno rijetku endemsku vrstu pužića koji se može naći samo na Papuku, a nosi naziv Graziana Papukensis ili Papučka gracija. Željeli smo se predstaviti kao neočekivano zelena, lijepa, mirna i ekološki osviještena destinacija – rekla je Marunica te naglasila da u tom smjeru ide i komunikacijska poruka uz logo – ”Korak u prirodu”.
Stručni suradnik za turizam TZP Vrata Papuka Mislav Šljivac pojasnio je potom kako je tekla priprema izrade loga, čime su se sve autori vodili i kako su došli do konačnog izgleda. O papučkom endemu govorio je biolog JU Parka prirode Papuk Marko Doboš, posebno naglasivši kako logo nije vidio dok nije bio gotov.
– Na Papuku zapravo imamo dvije endemske vrste iz istoga roda, Graziana Papukensis i Graziana Slavonica, vrlo su slične, a obje su otkrivene 1975. godine. Objema je Papuk jedini dom na svijetu, a žive u bistrim izvorima. Doista nisam vidio logo u nastajanju, ali kada je bio završen ostao sam oduševljen: minimalistički je, a opet savršeno opisuje i ocrtava naš lijepi endem – rekao je Doboš.
O detaljima izgleda loga pričao je Renato Šafranko, vlasnik obiteljske tvrtke Lynx Digital.
– Logo ima dvostruko značenje, prije svega simbolizira papučkog endema Grazianu, a zatim je vidljivo da se osim što nalikuje na tog puža, ima četiri tzv. vrata koje prikazuju simboliku ulaska u područje koje obuhvaća TZP Vrata Papuka. Možemo reći i da su to četiri strane svijeta, putevi koji vode od Drave, Krndije, Psunja i sa Zlatne doline – rekao je Šafranko te predstavio i web stranicu Zajednice koja je izrađena do posljednjeg detalja.
Kako kaže, sadrži sve ono što jedan turist može tražiti na željenoj lokaciji i do informacija doći na brz, efektan način.
Logo i web stranicu te uložen trud i kreativnost TZP Vrata Papuka pohvalila je direktorica Turističke zajednice Virovitičko-podravske županije Martina Jakelić rekavši kako je ovo najbolji mogućni način promocije turizma, okoliša i svega što čini jednu turističku destinaciju prepoznatljivom.
– Nama je na ovom kontinentalnom području jako važno brendirati se i postati prepoznatljivi, upravo stoga su ovakav vid logotipa i web stranica sjajni, pozivajući. Pričaju priču o Papuku, o onome što i mi jesmo i po čemu smo posebni i jedinstveni. Posebna priča je i komunikacijska poruka ”Korak u prirodu” koja doista pokazuje da kada dolazimo u Park prirode Papuk, ulazimo u prirodu i to želimo pokazati našem posjetiteljima – kaže Jakelić te posebno ističe web stranicu:
– Iako je web stranica još u procesu nastajanja, vidljivo je da je iznimno informativna, daje posjetitelju koji se odlučio doći u ovaj kraj, pravu i točnu informaciju o svemu što ovdje želi posjetiti i ono što je dalo jednu posebno funkcionalnost je da se sav smještaj može rezervirati preko ove web stranice. Jako je važno da ovakve web stranice daju mogućnost onoga što posjetitelj traži, a to je da do svake informacije dođe jako brzo i da su sve na jednom mjestu i kvalitetno posložene – zaključila je Jakelić.
(www.icv.hr, vg)