Nakon pet godina u Osijeku od danas (petak) s radom započinje služba za premještanje nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila, takozvana “pauk služba”. Prema riječima zamjenika gradonačelnika Osijeka Dragana Vulina to je velik korak naprijed u komunalnom redu grada.

– Osijek ima tramvaj i svjedočili smo mnogim zastojima u javnom prijevozu zbog parkiranih vozila od kojih tramvaj nije mogao proći. Stoga je iznimno važno imati pauk službu ali i zbog održavanja samog komunalnog reda – poručio je zamjenik gradonačelnika na press konferenciji održanoj povodom predstavljanja nove “pauk službe”. Ujedno je podsjetio kako je donešena i nova Odluka o komunalnom redu kojom se uvodi niz promjena.

– Između ostalog povisili smo kazne za parkiranje na javnim zelenim površinama u gradu i one sada za fizičke osobe iznose 150 eura. U 2020. godini bilo je 1750 naplaćenih kazni na temelju parkiranja na javnim zelenim površinama i prometnih prekršaja, dok ih u 2022. godini imamo gotovo 11 000. Također, u trenutku preuzimanja dužnosti za vođenje grada, početkom lipnja 2021., imali smo osam zaposlenih komunalnih i prometnih redara, a danas ih imamo 15. Vidljiv je trend povećanja i izdanih prekršajnih naloga ali i zaposlenih osoba za održavanje komunalnog reda u gradu – kazao je Vulin i dodao je da su u gradu riješene sve kritične točke po pitanju nepropisno parkiranih vozila, poput sjevernog dijela Istarske ulice gdje je uslijed takvog parkiranja bila uništena javna zelena površina.

– Ovu djelatnost obavlja naša gradska komunalna tvrtka Unikom, a na ovaj ćemo način osigurati i stabilno poslovanje tvrtke i dobru uslugu gradu. Više se neće događati prekidi u radu ”pauka”, kao što je to bio slučaj prijašnjih godina kada su tu djelatnost obavljali privatni koncesionari. Namjera je da sve što možemo zadržimo u okviru gradskih tvrtki, što je kvalitetnije i za proračun jeftinije rješenje – istaknuo je zamjenik gradonačelnika Vulin.

Igor Pandžić, direktor gradske tvrtke Unikom, izvijestio je da će cijena usluge premještanja vozila iznositi 100 eura, odnosno za teretna vozila i autobuse 120 eura.
Dodao je kako će se naplaćivati i pokušaj podizanja, u slučaju kada se građanin zatekne na licu mjesta prilikom podizanja vozila.
Podignuta i odvezena vozila bit će smještena na Biljskoj cesti, kod kompostane, a dnevna ležarina iznosit će 10 eura. U slučaju da vlasnik dođe po automobil u roku 24 sata, tada se neće naplatiti ležarina.

-Radit ćemo i dežurstva, u slučaju hitnih intervencija. Vozila su na ovoj lokaciji zaštićena od kiše, sunca i leda, što su standardi koje smo morali zadovoljiti, tako da nema bojazni za vlasnike da će se nešto dogoditi vozilima – pojasnio je Pandžić.

fotofoto: Grad Osijek

(www.icv.hr, tj, foto: Grad Osijek)