Zagrebačka banka upozorava svoje klijente kako je u tijeku zlonamjerna kampanja u obliku lažnih SMS poruka koje imaju za cilj financijsku prijevaru, piše Poslovni.hr.

Prevaranti se lažno predstavljaju kao Zagrebačka banka te putem SMS-a pokušavaju navesti primatelje poruka da otvore poveznicu i unesu svoje podatke o kartici, broju tokena te kodove koje generira token. Na taj način pokušavaju stupiti u posjed podataka korisnika kojemu je poruka poslana.

– Prilikom primanja SMS poruka ili bilo kakvih sumnjivih zahtjeva za ažuriranje osobnih podataka, važno je biti oprezan i ne dijeliti nikakve podatke. Banka nikad neće tražiti osjetljive informacije o kartici (PIN, CVV broj itd.), tokenu (broj i kodove), ključeve za mobilno bankarstvo, presliku osobnih dokumenta i slično, putem SMS-a ili bilo kojeg drugog nepouzdanog kanala – javljaju iz Zagrebačke banke te ističu kako su sigurnost i zaštita klijenata njihov imperativ.

Spomenute prijevare odmah su prijavljene nadležnim institucijama koje poduzimaju mjere kako bi ih otklonile.

Banka poziva klijente da joj se obrate na broj telefona 01/3789 785 ili e-mail porukom na [email protected] u slučaju sumnje na vjerodostojnost bilo koje poruke, maila ili poziva.

(www.icv.hr, poslovni.hr)