Slavonija kao turistička destinacija koja nudi novu vrstu doživljaja tržištu Ujedinjenog Kraljevstva predstavila se na turističkom sajmu „Destinations: The Holiday & Travel Show“ od 2. veljače do 5. veljače 2023. godine.

Na tom prestožnom londonskom sajmu održanom 28. put u Olimpyji, zajedničkim snagama predstavljena je ponuda slavonske destinacije u suradnji Turističkih zajednica županija Virovitičko – podravske, Požeško – slavonske, Brodsko-posavske, Osječko – baranjske i Vukovarsko – srijemske.

Na jednom od najvećih i najdugovječnijih sajmova turizma u Ujedinjenom Kraljevstvu, koji se realizira u suradnji s The Times & The Sunday Times, okupilo se više od 600 vodećih i najboljih neovisnih turističkih brendova, uključujući turoperatore i više od 70 turističkih zajednica iz cijelog svijeta.

Slavonija se predstavila kao još nedovoljno otkrivena destinacija Hrvatske, što je čini posebno zanimljivom za tržište koje je sklono novim i neistraženim destinacijama. Uz kulturu i enogastronomiju, kao glavne motive putovanja, tražile su se informacije o ponudi vezanoj uz prirodnu baštinu, hodanje, biciklizam i smještaj. Iako je za Slavoniju domaće tržište primarno, strani gosti ostvarili su 2022. godine 38 posto noćenja i 35 posto dolazaka.
z to, prošla godina bila je rekordna u Slavoniji što se tiče turističkih noćenja i dolazaka, jer je ostvareno i 2,1 posto više noćenja u odnosu na do sada rekordnu 2019. godinu.

Nova zajednička predstavljanja Slavonije slijede već krajem veljače, na važnom međunarodnom turističkom sajmu F.re.e. u njemačkom Münchenu i najvećem sajmu za bicikliste i planinare u Europi “Fiets en Wandelbeurs” u nizozemskom Utrechtu.

(www.icv.hr, tj)