Nakon božićne i novogodišnje stanke, nastavlja se županijski projekt “Poduzetnički obzor” koji se sastoji od niza besplatnih seminara namijenjenih poduzetnicima i svima onima koji žele razvijati svoja znanja i poslovne vještine, unaprijediti pristup poslu i poslovnoj organizaciji te ostvariti bolje rezultate poslovanja.

Prvi u tom nizu ovogodišnjih seminara održat će se pod nazivom “Miris kao marketinški alat”, a predavanje je predviđeno za petak, 20. siječnja, u Velikoj vijećnici Osječko-baranjske županije s početkom u 10 sati i trajati će do 13 sati. Predavač je Anamarija Pažin Morović, aromaterapeut i wellness manager.

Inače, marketing mirisa praksa je korištenja ugodne arome za poboljšanje ugleda tvrtke, poboljšanje korisničkog iskustva i povećanje prodaje. Smirujući miris unutar poslovnog sastanka može ljude održati mirnijima. Miris koji potrošaču izaziva sretno sjećanje može učiniti sretnije iskustvo kupnje. Marketing mirisom može se povećati promet i utjecati na to koliko vremena kupci provode u trgovini. Svrha radionice je upoznati polaznike s utjecajem prirodnih mirisa u svrhu poboljšanja poslovne komunikacije, prodaje, atmosfere i radne učinkovitosti na poslu, predstaviti primjere kreiranja mirisnih logotipa te dati savjete za poboljšanje fokusa i amortizacije stresa na radnom mjestu  odnosno aromaterapija za zaposlene.

U okviru “Poduzetničkog obzora” do sada je održano šest seminara koji su bili izvrsno prihvaćeni. Poduzetnici su pohvalili zanimljive i aktualne teme, konkretne informacije i nova znanja koja su stekli, kao i međusobno povezivanje i umrežavanje.

(www.icv.hr, tj, foto: OBŽ)