Promotivnim letom Zračne luke Osijek i zrakoplovne tvrtke Trade Air u četvrtak je u Osijeku službeno obilježen početak novog četverogodišnjeg razdoblja PSO (Public Service Obligation) letova. Grad Osijek time postaje zračnim linijama povezan sa Zagrebom, Splitom, Rijekom, Zadrom, Pulom i Dubrovnikom.
Zadovoljstvo uspostavljenim letovima izrazio je osječki gradonačelnik Ivan Radić i najavio nova ulaganja u Zračnu luku Osijek.
– Osobno sam se u Saboru založio za 50 milijuna kuna ulaganja u Zračnu luku u naredne dvije godine. Siguran sam da će nova ulaganja u zračnu luku uz PSO letove i pametno upravljanje privući sve veći broj turista – poručio je gradonačelnik Radić.
Podsjetio je kako je Osijek u rujnu ove godine postigao 30 posto više noćenja u odnosu na rujan pretpandemijske i rekordne 2019. godine te dodao kako će Grad nastaviti sufinancirati osječku zračnu luku.
Josip Miletić, zamjenik župana Osječko-baranjske županije, istaknuo je važnost linija unutar Hrvatske napomenuvši kako će Zračna luka Osijek time dobiti novu vidljivost, a putovanja avionom postati uobičajena.
– Dobro vodstvo pokazalo je da u narednom razdoblju možemo očekivati još već uspjehe. Dajemo podršku jer je ovo od strateške važnosti za našu županiju – kazao je zamjenik Miletić.
Petra Koletić iz Trade Aira objasnila je kako je riječ o 10 letova tjedno tijekom zimskog i 11 letova tijekom ljetnoga razdoblja. Za Zagreb će se letjeti tri puta tjedno – ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom, dok će za ostale gradove letjeti dva puta tjedno – dodala je Koletić.
Osim nove suradnje i letova, osječka zračna luka danas je predstavila i novi vizualni identitet, koji, prema riječima direktora Ivana Kosa, pokazuje repozicioniranje u modernu, dinamičnu i pristupačnu zračnu luku za domaće i strane putnike.
– S vjetrom u leđa lokalne i nacionalne vlasti želimo zaokružiti priču strateških promjena i biti prepoznatljivi. Naš logo je znak i simbol slova “O” kao Osijek i Osječko-baranjska županija, uz pogled na zlatna polja presječena pistom i pogledom iz zrakoplova. Želimo da naši turisti što češće gledaju tu sliku – istaknuo je Kos.
(www.icv.hr, tj, foto: Grad Osijek)