Potpore za poslijediplomski studij kandidatima s područja Osječko-baranjske županije odobrene su i ove godine, i to za 93 kandidata.

Iz županijskog proračuna za takove potpore osigurano je 300.000 kuna, a nakon provedenog javnog natječaja na koji je pristiglo 97 prijava, od kojih su 93 bile valjane, kandidatima su raspodijeljena sredstva u ukupnom iznosu od 299.939 kuna.

Zamjenik župana Josip Miletić danas (četvrtak) je korisnicima uručio ugovore, a uspješan poslijediplomski studij poželjeli su im i pročelnica Upravnog odjela za obrazovanje i mlade Osječko-baranjske županije Miranda Glavaš – Kul te prof. dr. sc. Boris Crnković kao predsjednik županijskog povjerenstva za dodjelu potpora.

– Danas dodjeljujemo ugovore o potporama studentima koji su iskazali želju i ispunjavaju kriterije za nastavak svog školovanja na poslijediplomskim studijima. Osječko-baranjska županija kontinuirano pomaže i stipendira studente i na dodiplomskim i na poslijediplomskim studijima jer je to izuzetno važno za ovo područje. Želimo da upravo najviše obrazovani kadar bude generator razvoja Osječko-baranjske županije te da ostanu ovdje, na području Slavonije i Baranje, što je dodatni benefit za ovo područje. Školovanja i obrazovanja nikada nije dosta te im želimo puno uspjeha u tomu – rekao je zamjenik župana Josip Miletić.

Najveći broj bodova na natječaju imala je Tamara Drezner Kovačić iz Osijeka.

– Iznimno mi je zadovoljstvo što sam dobila ovu stipendiju koja će mi uvelike pomoći da završim studij na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, odnosno poslijediplomski studij iz Inovacija i poduzetništva, čime ću moći nastaviti istraživati kako se može poboljšati turizam u Osječko-baranjskoj županiji, kazala je nakon uručenja ugovora.

Inače, Osječko-baranjska županija dodjeljuje jednokratne financijske potpore polaznicima poslijediplomskih studija od 2002./03. akademske godine. Na taj način nastoji pomoći mladim osobama u pokrivanju troškova njihovih studija, potaknuti ih na cjeloživotno obrazovanje, stjecanje znanja i kompetencija na najvišoj obrazovnoj razini, a ujedno stvarati dodatne pretpostavke za razvoj gospodarstva, zdravstva, socijalne skrbi, školstva, uprave, pravosuđa i drugih djelatnosti koje zahtijevaju nova znanja i najnovije znanstvene spoznaje.

(www.icv.hr, tj)